2

پرسپولیس را ذلیل می‌کنند تا آن را مفت بخرند

  • کد خبر : 145243
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

معاون پیشین اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان می‌خواهند باشگاه را ذلیل کنند تا آن را مفت بخرند و این یک بازی کثیف است.

عبدالله تفرشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان اسپانسر این باشگاه و صحبت‌هایی که مسئولان پرسپولیس در اینباره انجام می‌دهند، گفت: متأسفانه آقایان خیلی راحت دروغ می‌گویند و نمی‌دانم مردم را چه فرض کرده‌اند که این همه دروغ به خورد مردم می‌دهند! شاید آنها از عدم اطلاع مردم از ریز مسائل سوءاستفاده می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند و مردم هم به دلیل کم اطلاعی فکر می‌کنند که آنها درست می‌گویند.

وی ادامه داد: آقایان می‌گویند که اسپانسر با آنها هیچ تعاملی نکرده اما من با اعلام جزئیات می‌گویم این باشگاه بوده که با اسپانسر همراهی نکرده است. ما صورتجلسه‌ای داریم که در تاریخ ۵ مرداد ماه سال جاری امضاء شد که نزدیک به ۱۰ بند است و جالب اینجاست که آقایان مسئول حتی یک بند از آن را هم اجرا نکردند آن هم در حالیکه همان روز (۵مردادماه) از اسپانسر یک چک دو میلیارد تومانی گرفتند تا صورتجلسه‌ها را اجرا کنند اما این اتفاق رخ نداد.

معاونت پیشین اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره این بندها اظهار داشت:‌ قرار بود مسئولان باشگاه ظرف بیست روز موضوع معارضین باشگاه را همانند فناپ و … برطرف کنند که این اتفاق نیفتاد. آقایان قرار بود اسپانسر را برای رفتن دنبال حساب کتاب‌های باشگاه به سازمان لیگ معرفی کنند که این مسئله داخل سیکل اداری انداخته شد و آن هم عملی نگردید. قرار بود واحد روابط عمومی و IT زیر نظر اسپانسر بیاید تا از این راه درآمدزایی صورت بگیرد که این کار هم انجام نشد. قرار بود شخصی از اسپانسر در هیأت مدیره حضور داشته باشد تا از منافع اسپانسر حمایت کند که این قضیه هم عملی نشد، همچنین قرار بود حوزه اقتصادی باشگاه فعال باشد تا پول‌هایی که اسپانسر هزینه می‌کند برگردد که متأسفانه این حوزه را هم ذلیل کردند.

وی افزود: قرار بود ورزشگاه درفشی‌فر در اختیار اسپانسر باشد تا از آن درآمدزایی صورت بگیرد که این اتفاق هم رخ نداد. همچنین قرار بود آکادمی و مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور در اختیار اسپانسر قرار بگیرد تا درآمدزایی بشود که این کار هم انجام نشد. این را هم باید اضافه کنم که حدود ۴۰ نامه از سوی اسپانسر به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده شد که هیچکدام از آنها را جواب ندادند و در واقع می‌بینید که دست و پای اسپانسر را بستند و گفتند بدو!

تفرشی خاطرنشان کرد: خواجه‌وند مصاحبه کرده و گفته که این تصمیم درون‌باشگاهی است؛ مگر می‌شود تصمیم به این بزرگی با نظرات درون‌باشگاهی صورت بگیرد؟‌ با یک حساب سرانگشتی حدود ۲۰ میلیارد تومان به بدهی‌های پرسپولیس اضافه شد و آقایان باید جوابگوی این مسائل باشند. حالا با این شرایط کدام بخش خصوصی می‌تواند با این دیدگاهی که بر باشگاه حاکم است وارد میدان شود و در پرسپولیس سرمایه‌گذاری کند؟ آقایان! با چه مجوزی برای تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد تصمیم شخصی می‌گیرید؟ می‌بینیم که آقایان اول موضوعی را مطرح می‌کنند و وقتی که می‌بینند همه چیز به ضررشان است از بیخ و بن آن مسئله را تکذیب می‌کنند. به نظر می‌رسد دوستان می‌خواهند پرسپولیس را ذلیل کنند تا آن را مفت بخرند. این یک بازی کثیف است که آقایان آن را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشخص است که همه این کارها انجام می‌شود تا عکس گرفتن با عامل موساد در باشگاه رئال مادرید تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر