5

نمایندگان ناظر شورای شهر تهران بر موسسه همشهری انتخاب شدند

  • کد خبر : 145247
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

نظارت بر موسسه همشهری توسط نمایندگانی منتخب از سوی شورای اسلامی شهر تهران هم در یکصدو سومین جلسه شورا مورد بررسی قرارگرفت و در نهایت سه نفر از اعضا شورا برای این منظور انتخاب شدند.

به گزارش  اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ طرح انتخاب و تعیین نمایندگان ناظر شورای اسلامی شهر تهران به منظور نظارت بر فعالیت و عملکرد موسسه همشهری در دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

بر این اساس ۳ نفر از اعضا توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که عبارتند از مجتبی شاکری، مرتضی طلایی و احمد حکیمی‌پور برای این منظور معرفی شدند که در نهایت این سه با رای اکثریت اعضا برای نظارت بر موسسه همشهری انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در جریان رای گیری برخی از اعضا بر لزوم نظارت بر موسسه همشهری نه روزنامه همشهری تاکید داشتند و اینکه اعضا حق ممیزی در مطالب روزنامه را ندارند و باید این نظارت بر موسسه همشهری باشد.

محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه موسسه همشهری نبض تنظیم بازار کاغذ را در اختیار دارد بر نظارت شورا بر موسسه همشهری تاکید کرد.

پرویز سروری نیز اظهار کرد: اگر منظور از نظارت، نظارت بر روزنامه و ممیزی است باید بگویم که این امر به هیچ عنوان زیبنده شورا و اعضا نیست و این امر مخالف قانون است.

در نهایت حکیمی پور، طلایی و مجتبی شاکری به عنوان نمایندگان ناظر بر موسسه همشهری از سوی اکثریت اعضا انتخاب شدند.

در جریان رای گیری برخی اعضا از اینکه رای گیری به صورت مکتوب صورت نپذیرفته اعتراض داشتند.

در این جلسه همچنین بررسی “پیشنهاد و معرفی یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت موضوع (بند الف تبصره یکم)مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی …تصمیم گیری شد و در نهایت معصومه آباد به عنوان نماینده با رای اکثریت اعضا انتخاب شد.

علی صابری: اهداء نشان بدر را پیگیری کنید

در این جلسه همچنین علی صابری عضو روشندل شورا با تشکر از شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید گفت: لازم می دانم تشکری از اعضا داشته باشم. در خصوص ایجاد نشان بدر که برای مناسب سازی شهر بر می گردد تقاضا دارم که این مورد را پیگیری کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر