1

تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد و دکتری

  • کد خبر : 145263
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکترا و کارشناسی ارشد خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکترا و کارشناسی ارشد خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، گفت: بر اساس ضوابط کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز ۹۳ ثبت نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شده‌اند ، با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون و اطلاعیه منتشر شده در تاریخ یکشنبه ۲۰ مهرماه می‌توانند حداکثر تا پایان روز پنج شنبه اول آبان ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و حداکثر پنج کد رشته محل انتخاب کرده و کد رشته محل‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم ثبت کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اصلاحیه اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۲۰ مهرماه منتشرشده بود، از امروز ۲۷ مهرماه روی سایت سازمان قرار داده می‌شود و داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته تحصیلی اقدام نمودند می‌توانند برای ویرایش، تغییر و اصلاح اولویت‌های انتخابی اقدام کنند.

حسین توکلی در مورد تعداد ثبت نام کنندگان این آزمون اظهارکرد: تا هشت صبح امروز ۲۷ مهرماه ۱۰هزار و ۵۹۶ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده‌اند.

وی در ادامه در مورد آزمون کارشناسی ارشد توضیح داد: کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ ثبت نام و شرکت نموده‌اند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون و اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهرماه می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه شنبه ۲۹ مهر به سایت مراجعه کرده و نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته محل اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همچنین اصلاحیه اطلاعیه مورخ ۲۰ مهرماه نیز، امروز (۲۷ مهرماه) روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود لذا داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام نموده‌اند می‌توانند برای ویرایش، تغییر و اصلاح اولویت‌های انتخابی اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: تا هشت صبح امروز ۴۵ هزار و ۶۹۷ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر