1

استقلال باید به من جوابگو باشد/ با دو تیم شهرستانی صحبت کرده‌ام

  • کد خبر : 145387
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت پیوستنم به پیکان تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

احمد جمشیدیان در خصوص مذاکرات با باشگاه پیکان اظهار داشت: من جلساتی را با مسئولان باشگاه داشته‌ام و قرار است تا پایان هفته تکلیفم در این باره مشخص شود و مراحل نهایی را برای عقد قرارداد طی کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود و توافقات بر سر مسائل جزئی که مانده انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا با باشگاه دیگری هم مذاکره‌ای انجام داده، تصریح کرد: بله، من با دو باشگاه شهرستانی صحبت کردم که اگر تا آخر هفته وضعیتم در پیکان مشخص نشود به شهرستان خواهم رفت. البته اولویتم تهران است زیرا فرزندم به تازگی می‌خواهد به دنیا بیاید و به خاطر همسرم ترجیح می‌دهم در تهران باشم اما اگر این اتفاق نشد به شهرستان خواهم رفت.

هافبک سابق استقلال در مورد اینکه با چه تیم‌های شهرستانی صحبت کرده، تأکید کرد: شاید باشگاه‌ها دوست نداشته باشند که نام تیم را ببرم اگر پیکان هم اسم من را نمی‌برد من نام این تیم را نمی آوردم.پس از انجام مذاکرات‌مان و نهایی شدن آن مسئله روشن خواهد شد.

جمشیدیان در مورد اینکه گفته می‌شود سیدمهدی رحمتی برای حضور او و سیاوش اکبرپور در تیم صحبت کرده است، یادآور شد: من با مسئولین باشگاه در تماس بودم و در مورد این مسائل چیزی نمی‌دانم اما ممکن است که مهدی به عنوان کاپیتان تیم این کار را کرده باشد. اگر هم چنین کاری کرده باشد اتفاق عجیبی نیست.

وی در مورد مسائلی که در ابتدای فصل با باشگاه استقلال پیدا کرد، گفت:‌به هر حال باشگاه استقلال باید جوابگوی کارهایی که کرده باشد. من هم از طریق کمیته انضباطی پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم هر چه زودتر تکلیفم مشخص شود.

جمشیدیان در مورد اینکه هنوز به پرونده او رسیدگی نشده، عنوان کرد: من دو پرونده از استقلال در کمیته انضباطی دارم که یکی مربوط به قرارداد امسالم می‌شود و دیگری مسئله‌ای است که فعلا نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. من ابتدای فصل با استقلال قرارداد داشتم و اگر می‌خواهم به تیم دیگری بپیوندم باید قرارداد من کامل فسخ شود. باید یکسری نامه‌نگاری‌هایی انجام شود تا اجازه حضور در تیم دیگر را پیدا کنم. البته من چون یک نیم‌فصل بازی نکرده‌ام از نیم‌فصل دوم بازیکن آزاد به حساب می‌آیم.

وی در مورد بحث سربازی‌اش و کارت معافی‌اش تصریح کرد:‌من مشکلی نداشتم. شیطنت یکسری از دوستان بود که ناآگاهانه مطالبی را بیان کردند. در مقابل کسانی که موضوعی را نمی‌دانند سکوت بهترین واکنش است. من سه سال پیش و در حین بازی در سپاهان معافیتم را گرفتم. موضوع به ۱۵-۱۰ سال پیش مربوط نیست و مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد.

فارس/جمشیدیان در مورد آمادگی‌اش گفت: من تمرینات اختصاصی خود را انجام داده‌ام و اگر کارهایم هماهنگ شود مطمئن باشید در اولین بازی نیم فصل دوم به میدان خواهم رفت و مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر