1

خوش شانسی وزیر به خاطر پنهان ماندن برخی وقایع

  • کد خبر : 145463
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

ناهماهنگی‌هایی که در تفویض بودجه بین استان‌ها دیده می‌شود از جمله مواردی است که می‌توان بابت آن از وزیر ورزش توضیح خواست.

 

بانک ورزش – همزمانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال، بازی‌های آسیایی اینچئون و بحث‌های داغی چون ناکامی فوتبال پایه و یا خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با نخستین سال فعالیت محمود گودرزی در منصب وزارت ورزش را باید بزرگ‌ترین خوش‌شانسی آقای وزیر بدانیم.
تجمع همه این اتفاقات مهم ورزشی در نخستین سال فعالیت یک مدیر آن هم از جنس ورزشی، آنقدر اذهان عمومی را به خود مشغول کرده که خیلی از ضعف‌های وزارت ورزش را پشت خود پنهان می‌کند. همین موضوع هم باعث شده که گودرزی به دور از هرگونه انتقاد و گلایه‌ای خواسته‌های خود را با خیال راحت عملی کند و بابت آن‌ها به هیچکس پاسخگو نباشد.
اتفاقاتی که در اداره ورزش و جوانان استان‌ها رخ می‌دهد و ناهماهنگی‌هایی که در تفویض بودجه بین استان‌ها دیده می‌شود از جمله موارد قابل بحثی هستند که می‌توان بابت آن از وزیر ورزش توضیح خواست. همچنین عزل و نصب‌هایی که به دستور وزیر در اداره کل استان‌ها – از جمله استان قم – صورت گرفته و شنیده می‌شود که توصیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن‌ بی‌تأثیر نبوده است.
این موارد اما دیده نمی‌شود و آنقدر اتفاق دور از دسترسی چون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت بزرگ می‌شود تا گودرزی نخستین سال فعالیت خود را شاید آسان‌تر از وزرای دیگر بگذراند. پنهان ماندن این اتفاقات شاید از دید رسانه‌ها موضوع عجیبی نباشد اما نادیده گرفتن آن‌ها توسط ناظران مربوطه امری عجیب به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر