2

اختصاصی/برکناری مسئولین ورزشی به جای رئیس فدراسیون ها

  • کد خبر : 145487
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

ولی زاده گفت: به علت بالا بودن درصد عدم موفقیت رشته ها و ناکارامد بودن مدیریت وزارت ورزش و کمیته ی المپیک برای اصلاح وضع موجود استعفای مسئولین ورزشی پیشنهاد می شود.

دکتر صمد ولی زاده، کارشناس ورزشی در مصاحبه با خبرنگار افق درباره ی بیان نقد منتشر شده در حوزه ی شکست تیم های اعزامی به اسیا اعلام کرد: نقد علمی و کارشناسانه ی من با وجود سند و مدارک برگرفته از سابقه ی ۳۰ ساله ی مدیریتی و کار در سطوح مختلف اجرایی بوده است که این کلام تنها یک شعار نیست. متاسفانه رئیس کمیته المپیک و وزیر ورزش اطلاعاتی خلاف واقع به جامعه و مردم می دهند و از بیان حقایق دوری می کنند این در حالی است که ما وظیفه داریم مطالب را در کمال درستی و صحت اعلام کنیم. از طرفی اگر حقایق گفته نشوند، اسیب ها نیز شناخته نخواهد شد.
فعال کمیته ورزشی ستاد دکتر روحانی بیان کرد: از میان رشته های ورزشی تنها فدراسیون های والیبال، تکواندو، و کاراته خوب عمل کرده و رشته های دو چرخه سواری، تیراندازی، قایق رانی با وجود عدم پیش بینی برای دریافت مدال طلا، به ان دست یافتند اما سایر رشته های اعزامی ناموفق بودند. پس می توان دریافت که به علت بالا بودن درصد عدم موفقیت رشته ها و ناکارامد بودن مدیریت وزارت ورزش و کمیته ی المپیک برای اصلاح وضع موجود استعفای مسئولین ورزشی پیشنهاد می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: سال ۲۰۱۰ ، سال اخری بوده که رتبه ی چهارم را در مسابقات اسیا کسب کردیم و این اتفاق بعد از ۲۴ سال یعنی در سال ۱۹۸۶ صورت گرفت که ما با فاصله ی هفت مدال از کشور قزاقستان در رتبه ی پنجم قرار گرفتیم.
رئیس سابق فدراسیون ووشو تصریح کرد: در هشت سال قبل و دوره های گذشته همیشه شاهد صعود تیم ها بودیم. به طور مثال در سال ۲۰۰۶ از مقام دهم به ششم و در سال ۲۰۱۰ از رتبه ی ششم به چهارم صعود کردیم. اگر وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک یک سال گذشته که دوره ی طلایی نام گرفته بود را به خوبی در سمت خود ایفای نقش می کردند، با صرف هزینه ها و کار گزافی که انجام شده بود، می توانستیم به رتبه های بهتری دست پیدا کرده و شاهد پیشرفت بیشتری باشیم که متاسفانه این فرصت را از دست دادیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر