1

گستاخی جدید عربستان علیه ایران؛ این بار از نوع هسته‌ای

  • کد خبر : 145535
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

عربستان سعودی سندی که ادعا می‌کند نتایج نهادهای اطلاعاتی این کشور پادشاهی است به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تحویل داده و در آن مدعی شده کشورهای ۱+۵ آماده توافق هسته‌ای با ایران به هر قیمتی هستند.

عربستان سعودی سندی که ادعا می‌کند نتایج نهادهای اطلاعاتی این کشور پادشاهی است به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تحویل داده و در آن مدعی شده کشورهای ۱+۵ خواستار توافق هسته‌ای با ایران به هر قیمتی هستند.

پایگاه خبری «ورلد نت‌دیلی» ضمن اعلام این خبر افزود در این سند ادعا شده توافق جامع هسته‌ای با ایران به این کشور اجازه می‌دهد تا علی‌‌رغم خطوط قرمز مد نظر کشورهای غربی بتواند با دستیابی به ذخایر اورانیوم کافی تصمیمش برای ساختن سلاح هسته‌ای را ظرف چند ماه عملی کند.

منابعی در درون شورای همکاری خلیج فارس می‌گویند این گزارش که در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تدوین شده به اعضای این شورا توصیه می‌کند با اعمال فشار بر کنگره، نمایندگان آمریکایی را از تأیید هر گونه توافقنامه‌ای که به ایران اجازه داشتن تأسیسات هسته‌ای، حتی برای مقاصد صلح‌آمیز را می‌دهد، برحذر دارند.

سعودی‌ها در این گزارش ادعا کرده‌اند که ایران با توجه به آنکه سالها جنبه‌هایی از برنامه اتمی‌شان را مخفی کرده قابل اعتماد نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145535

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر