1

شرکت در فتنه خط‌قرمز انتخاب رئیس دانشگاه تهران

  • کد خبر : 145694
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

جامعه اسلامی دانشجویان پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران اعلام کرد: وزیر علوم در انتخاب رئیس دانشگاه تهران، تحت فشار جریانات سیاسی قرار نگیرد و خارج از این صف بندی‌ها تصمیم‌گیری کند و عدم شرکت در فتنه باید خط قرمز انتخاب باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران خطاب به وزیر علوم در مورد انتخاب روسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: وزیر علوم در انتخاب رئیس دانشگاه تهران، تحت فشار جریانات سیاسی قرار نگیرد، خارج از این صف‌بندی‌ها تصمیم‌گیری کند و عدم شرکت در فتنه باید خط قرمز انتخاب باشد.
متن کامل این نامه بدین شرح است:
“باسمه تعالی
جناب آقای دکتر فرجی‌دانا
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنآوری
سلام علیکم
اهمیت دانشگاه و نقش بی‌بدیل آن در اصلاح و رستگاری جامعه اسلامی برهمگان آشکار است، درطی سالیان گذشته حرکت رو به رشد علمی کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع این شتاب علمی و در عین حال جلوگیری از جولان گرایش‌های سیاسی مخالف با جهت گیری‌های نظام در دانشگاه، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است و از سوی دیگر برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد التهاب در دانشگاه‌ها و از رونق انداختن پیشرفت علمی بوضوح قابل پیش بینی است.
با عنایت به تغییر ریاست دانشگاه تهران توسط حضرتعالی انتظار این بوده و است که فردی متدین و معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در رأس این دانشگاه قرار گیرد.
فردی که تامین کننده آزادی مسئولانه دانشجویان نیز باشد.
انتظار این است که رئیس دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشور جزء فعالین فتنه سال ۸۸ نباشد و سابقه شرکت در تحصن‌های ساختارشکنانه و فراخوان برای تعطیلی کلاس‌های درس را نداشته باشد.
اما جناب آقای وزیر
با کمال تعجب چندی است خبرهایی مبنی بر معرفی فردی کاملا جناحی و همسو با جریان‌های افراطی بعنوان رئیس دانشگاه تهران شنیده می‌شود، که موجبات نگرانی قشر عظیمی از دانشجویان مومن و انقلابی دانشگاه‌ تهران را در برداشته است.
شنیده‌ها حاکی است منصب ریاست دانشگاه تهران خواسته و سهم اصلاح طلبان تندرو از شماست.
از شما می‌خواهیم تحت فشار جریانات سیاسی قرار نگرفته و خارج از این صف بندی‌ها تصمیم بگیرید، عدم شرکت در فتنه باید خط قرمز انتخاب باشد.
قطعا می‌دانیم شما نیز تمایل دارید که فردی را انتخاب کنید که در جهت آرمان‌ها گام بردارد اما انتخاب فردی که در فتنه ۸۸ اقدام به تحریک اساتید و دانشجویان کرده است مغایر مشی اعتدالی دولت است با این اقدامات شائبه سیاسی بودن انتخاب ایشان تقویت می‌شود.
در پایان لازم است یادآور شویم با احترامی که برای شخصیت حقیقی دکترنیلی قائلیم، معرفی ایشان به عنوان رئیس دانشگاه تهران را خطر جدی برای آرامش دانشگاه و خارج از اصول مدیریت جهادی و شعارهای ریاست محترم جمهور می‌دانیم.
امید است با انتخاب فرد اصلح فضای دانشگاه را از امواج افراط و تفریط دور نگه دارید.
از خداوند متعال برای حضرتعالی و دولت یازدهم توفیق روزافزون را خواستاریم.
جامعه اسلامی دانشجویان پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران”
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر