1

استاندار تهران: امروز تجمعی نشده/ هر تجمعی در تهران نیازمند مجوز است

  • کد خبر : 145735
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

استاندار تهران با بیان اینکه امروز، شنبه، در اعتراض به اسیدپاشی‌های اخیر، تجمع خاصی نشده است، گفت: هر تجمعی در تهران نیازمند مجوز است و تنها تشکل‌های قانونمند می‌توانند پروانه تجمع دریافت کنند.

به گزارش ایرنا؛سیدحسین هاشمی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز تعداد محدودی از افراد نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که متفرق شدند.

وی ادامه داد: تمام تشکل‌های دارای مجوز و قانونمند هم برای هر گونه تجمعی باید مجوز لازم را از مراکز ذیصلاح دریافت کنند.

استاندار تهران در ادامه درباره بحران آب گفت: مردم باید صرفه جویی‌های لازم را بکنند؛ چرا که متاسفانه باران کافی نیامده و باید منتظر باشیم تا باران لازم بیاید.

در ماه های اخیر آلودگی نداشتیم و همه چیز خوب یوده است

هاشمی درباره آلودگی هوا و پدیده وارونگی هوا نیز که همه ساله در فصل پاییز و زمستان در کشور صورت می‌گیرد گفت: در ماه‌های اخیر آلودگی هوا نداشته‌ایم و همه چیز خوب بوده اما ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده و تاکسی که در شهرها و کلانشهرها وجود دارند باید جایگزین خودروهای دیگر شود.

در زمینه تولید خودروهای هیبریدی نیز اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت تا مشکل آلودگی هوا با تولید این گونه خودروها از میان برداشته شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در تشریح وضعیت کلانشهرها و تهران و از بین بردن آلودگی هوا نامه‌ای به معاون اول نوشته‌ام گفت: از وزارت نفت و صنعت و معدن و تجارت درخواست کرده‌ایم تا نیاز کلانشهرها برای تولید خودروهای هیبریدی را برطرف کند.

هاشمی تصریح کرد: ما نیازمند ۴۰۰ هزار خودروی هیبریدی هستیم که بدین جهت خواهان تقویت دو خط خودروسازی خود هستیم. البته در زمینه تولید خودرو با واردات مخالفیم و باید این نیاز در داخل تامین شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145735

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر