0

انتقاد رئیس دستگاه قضا از برخی رسانه‌های داخلی

  • کد خبر : 145771
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

رئیس قوه قضائیه از رویکرد برخی رسانه‌های داخلی از ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی اصفهان به مساله امر به معروف و نهی از منکر به شدت انتقاد کرد.

تسنیم: آیت الله آملی لاریجانی در بخشی از سخنان خود در همایش قانون و امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از برخی رسانه‌های داخلی در خصوص ربط دادن موضوع اسیدپاشی اصفهان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت:‌ یکسری در کشورهای غربی این موضوع را به امر به معروف و نهی از منکر ربط داده‌اند که این موضوع ظلم و جفای عظیمی علیه امربه معروف و نهی از منکر است. البته اینگونه خبرسازی غربی‌ها طبیعی است ولی بدتر از آن، این است که برخی رسانه‌های داخلی هم همین کار را ولو با بیان احتمالات انجام دادند.

وی ادامه داد: این فریضه نورانی و الهی با یک جنایت که توسط فردی که بعید است بویی از انسانیت و ایمان برده باشد چه نسبتی دارد؟ چرا ما باید فضا را آلوده کنیم مخصوصا در حال حاضر که طرحی در این زمینه در مجلس در حال پیگیری است؟

آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره مجدد به اینکه این جوسازی‌ها توسط غربی‌ها طبیعی و مبتنی بر اقتضای کارشان در راستای هجمه علیه ایران است گفت: اینکه این اتفاقات را با مقولاتی مانند امر به معروف ونهی از منکر ربط دهیم خودش یک جنایت است؛ متاسفم برای برخی رسانه‌های داخلی که حرف خلاف زدند و ظلم فاحش کردند که چنین موضوعی را به امر به معروف و نهی از منکر منتسب کردند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: جنایت اصلی اسیدپاشی باید رسیدگی شود و ما هم از همان ابتدا به مسئولان مربوطه دستور پیگیری‌های لازم را دادیم و تلاش بسیار خوبی صورت گرفته و امیدواریم این فرد به زودی دستگیر شود. امنیت شهروندان قطعاً مطلوب و مورد نظر است اما این ماجرا و فضا را نباید اینگونه آلوده کرد. همه باید به هوش باشند و خط و ربط‌ها را تشخیص دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145771

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر