1

درخشان: لیست مازاد را تکذیب می‌کنم/ بر اساس شنیده‌ها آرامش ما را بر هم نزنید

  • کد خبر : 146078
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست مازاد این تیم را که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان با اشاره به دیدار این هفته پرسپولیس گفت: بازی در مقابل پیکان که کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه به این که هفته قبل از جام حذفی کنار رفته، سخت است؛ چرا که آن‌ها با شکل دیگری در مقابل ما حضور خواهند یافت و از حیثیت خود دفاع خواهند کرد. امیدواریم در این بازی همانند بازی گذشته از قدرت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان مصدوم این تیم نیز خاطرنشان کرد: طبق معمول مصدومیت همواره با ما بوده و پزشکان بر روی یکی دو تا از بازیکنان‌مان در حال کار کردن هستند. دغاغله کماکان شرایط خوبی ندارد؛ هر چند باکیفیت تمرین خود را ادامه می‌دهد و مهدی‌ جعفرپور هم کارش درست شده و امیدواریم بتوانیم از او استفاده کنیم.

درخشان درباره اعلام لیست مازاد این تیم از سوی برخی رسانه‌ها اظهار کرد: برخی سایت‌ها نوشته‌اند که لیست مازاد پرسپولیس اعلام شده است و باید بدانیم که این اتفاق کار خوب و قشنگی نیست. هرکس می‌خواهد از لیست مازاد پرسپولیس مطلع شود باید از خود من این موضوع را بپرسد و نباید بر اساس شنیده‌ها مطلب بزند و این گونه آرامش ما را به هم بریزد. از رسانه‌ها می‌خواهم که لطف کنند تا از صحت مطلبی مطمئن نشده‌اند چیزی را درج نکنند؛ چرا که این موضوع اعتبار رسانه‌ آن‌هاست.

درخشان با اشاره به اعلام اسامی لیست مازاد هر تیم در نیم فصل گفت: لیست مازاد هر تیم در تیم فصل بنا بر اینکه یک تیم بخواهد تقویت شود یا بازیکن مصدومش را کنار بگذارد، اعلام می‌شود اما باید بدانیم که ما هم‌اکنون نه چیزی را اعلام کرده‌ایم و نه اسمی را داده‌ایم اما متاسفانه برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که لیست مازاد به ما اعلام شده و اسامی را اعلام کرده‌اند که من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

 

وی درباره حضور دو دروازه‌بان چون سوشا مکانی و نیلسون در تیم پرسپولیس و نحوه به کارگیری آنها بیان کرد: ما دو دروازه‌بان خوب داریم که هر کدام در هفته قبل فعالیت بهتری داشته باشند از آن‌ها استفاده می‌کنیم و هر کسی که اشتباه کمتری را در بازی قبلی و در هفته قبل در تمرین‌ها فعالیت بهتری کرده از او استفاده می‌کنیم. در این رابطه هم باید بدانیم که موضوع چرخشی که عنوان می‌شود یک مسئله بی‌منطق است و من معیار انتخابم عملکرد یک هفته بازیکن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146078

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر