2

دستگیری برخی از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضدانقلاب در حاشیه تجمع اعتراضی مردمی در اصفهان

  • کد خبر : 146084
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری این شهر در اعتراض به حادثه اسیدپاشی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه دشمن همواره سعی دارد بر روی احساسات مردمی موج سواری کند، گفت: در حاشیه تجمع اعتراضی مردم تعدادی از اعضای منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضد‌انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش تخصصی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر که به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزارشده بود، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹ هزار کانال رادیویی و ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا علیه ارزش‌های اسلامی و دینی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن در خصوص مساله اسیدپاشی در اصفهان تاکید کرد: گره زدن جنایت کور اسیدپاشی به فریضه مهم الهی چون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دشمنان سازماندهی‌شده و با هدف بود.

* دود بی‌تفاوتی در مقابل حربه‌های دشمن به چشم آحاد جامعه می‌رود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری اشاره کرد و گفت: در میان دستگیر‌شدگان در حاشیه اعتراض مردمی، افرادی از سازمان منافقین و عناصر سلطنت‌طلب و ضد انقلابیون حضور داشتند.

حسین زاده افزود: دلیل اصلی وارد شدن خدشه به امنیت روانی جامعه در حادثه اخیر اسیدپاشی ضعف سطح سواد رسانه‌ای عامه مردم در مواجهه با شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی بود.

وی اظهار کرد: امروز چاره‌ای جز شناخت تاکتیک‌ها و شیوه‌های رسانه‌ای دنیا نداریم، ما به شدت نیازمند افزایش سطح سواد رسانه‌ای مردم هستیم، چرا که اگر در مقابل پدیده‌ها و مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشیم، دودش به چشمان آحاد جامعه می‌رود.

این مسئول در پایان خواستار تشکیل یک اتاق فکر با حضور هنرمندان، فعالان رسانه‌ای و متخصصان امر در زمینه افزایش سطح رسانه‌ای جامعه شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146084

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر