1

دستگیری تعدادی از منافقین و عناصر ضد انقلاب در حاشیه تجمع روبروی دادگستری اصفهان

  • کد خبر : 146094
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حاشیه تجمع مردمی اصفهان روبروی دادگستری کل استان تعدادی از افراد وابسته به منافقین و عناصر ضد انقلاب شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر امروز در همایش تخصصی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر که در مرکز صدا و سیمای اصفهان برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین ارکان احیای زندگی دینی است و در این راستا باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات کشور انگلیس در راستای نابودی دین اسلام در جهان و به ویژه کشور ایران بیان داشت: در این راستا این روباه پیر ۱۸ هزار شبکه تلویزیونی و ۹ هزار شبکه رادیویی را به صورت شبانه روزی راه‌اندازی کرده و ارزش‌های امت‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر افزایش سواد رسانه‌ای در سطح جامعه اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر سواد رسانه‌ای عموم مردم جامعه ما بسیار پایین است و باید تمام توان برای افزایش آن در سطح جامعه صورت گیرد.

وی عدم تشخیص خبر صحیح از خبر غلط و اعتماد بی فکر مردم به اطلاع رسانی شبکه‌های ماهواره‌ای را از جمله مصادیق عدم وجود سواد رسانه‌ای در کشور دانست و افزود: باید روی این موضوع که چرا مردم نمی‌توانند خیر صحیح را تشخیص داده و به آن اعتماد کنند فعالیت‌های خاصی صورت گیرد.

سرهنگ حسین‌زاده در ادامه با اشاره به واقعه اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: وقوع چنین حادثه‌ای موجب موج سواری بیگانگان شد و سعی کردند این فریضه زشت و خشونت کور را به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نسبت دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام توان انتظامی و اطلاعاتی استان اصفهان برای شناسایی و دستگیری افراد خاطی در واقعه اسیدپاشی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این اتفاق علاوه بر اینکه آسیبی به بانوان اصفهان وارد کرده است به آبروی بهترین انسان‌های این استان که همان آمران معروف و ناهیان از منکر هستند به دلیل نسبت دادن این امر زشت به آنها مورد آسیب و دلخوری جدی قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نسبت دادن این امر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمن بیانگر میزان نفوذ و تاثیرگذاری این فریضه الهی است، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که  امر به معروف و نهی از منکر آنقدر تاثیرگذار است که دشمن برای کمرنگ کردن آن از هیچ اقدامی کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به تجمع جمعی از مردم اصفهان روبروی دادگستری اصفهان به بهانه اعتراض به حادثه اسید پاشی گفت: در حاشیه تجمع مردمی اصفهان روبروی دادگستری کل استان تعدادی از افراد وابسته به منافقین و عناصر ضد انقلاب شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که این اعتراض کنندگان توجهی به خواسته‌های نمادین خود نداشته و بیشتر با ایجاد بی نظمی و عدم توجه به اظهارات مسئولانی که با آنها صحبت می‌کردند سعی در ایجاد بی نظمی داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شناخت ترفندها و تاکتیک‌های دشمن برای فراهم کردن خوارک رسانه‌ای در ماهواره‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ما به شدت نیازمند افزایش سطح سواد رسانه‌ای مردم هستیم، چرا که اگر در مقابل پدیده‌ها و مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشیم،   دودش به چشمان آحاد جامعه می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146094

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر