1

ازدواج زن شاعر داعشی با عضو ارشد گروهک داعش +تصاویر

  • کد خبر : 146128
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

این زن شاعر در ابیاتی ابوبکر البغدادی را مجاهد فی سبیل الله توصیف کرده است! همچنین وی را حاکمی می داند که در حال کشورگشایی است، عنوان می کند.

احلام النصر زن عربستانی که مانند بسیاری از هموطنان خود برای انجام عملیات تروریستی در عراق و سوریه به گروهک داعش ملحق شده است.
روزنامه القدس العربی نوشت: احلام النصر زن داعشی شاعر با یکی از اعضای ارشد این گروهک به نام ابواسامه الغریب تن به ازدواج داد. تروریست ها در سراسر مناطق تحت سیطره داعش از طریق شبکه های اجتماعی  به آنها تبریک گفتند.
جام/ این روزنامه در ادامه نوشت: این زن شاعر در ابیاتی ابوبکر البغدادی را مجاهد فی سبیل الله توصیف کرده است! همچنین وی را حاکمی می داند که در حال کشورگشایی است، عنوان می کند.

ابواسامه شوهر احلام اهل اتریش بوده و بعد از آزادی از زندان از آلمان به ترکیه و از آنجا به داعش ملحق شد. ابو اسامه چندین بار به خاطر اقدامات خلاف قانون به زندان افتاد. وی از جمله کسانی بود که در تبادل گروگان ها میان ترکیه و داعش از سوی دولت ترکیه آزاد شده بود. ابواسامه خواننده رپ گروهک تروریستی داعش است.

 

احلام النصر زن عربستانی که مانند بسیاری از هموطنان خود برای انجام عملیات تروریستی در عراق و سوریه به گروهک داعش ملحق شده است. وی اشعار زیادی برای ایجاد حماسه و شور برای تروریست ها سروده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر