3

محصولات سایپا به عنوان پرطرفدارترین خودروها در عراق شناخته می شوند

  • کد خبر : 146135
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

رایزن بازرگانی ایران در عراق خدمات و قیمت مناسب خودروهای گروه سایپا را دلیلی برای استقبال مردم عراق از محصولات سایپا دانست.

ابراهیم رضا زاده- رایزن بازرگانی ایران در کشور عراق ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه اقتصادی بغداد گفت: با افتخار باید بیان کرد که محصولات سایپا در عراق برای خریداران خودرو به عنوان اولین انتخاب است .

وی ضمن تقدیر از حضور سایپا در نمایشگاه بغداد گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه استقبال خوبی از محصولات گروه سایپا شده که نشانگر علاقه مندی عراقی ها به خودروهای گروه سایپا است.

رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: هر چند عده ای دنبال تضعیف کالای ایرانی در بازار عراق هستند ولی خدمات خوب و قیمت مناسب خودروهای گروه سایپا باعث ایجاد مزیت رقابتی محصولات سایپا بوده و همچنان در این کشور بازار خوبی بهره می برد.

وی افزود: خودروهای جدید سایپا که تقویت شده و مستحکم گردیده اند در این بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته و با قیمت مناسب در حدود ۱۰ هزار دلار بازار خوبی را به خود اختصاص داده است و به عنوان پرطرفدارترین خودروها در عراق شناخته می شوند.

ابراهیم زاده خودروهای سایپا را کلید اشتغال و شروعی برای خرید خودرو توسط مردم عراقی دانست و گفت: سایپا باید ضمن حفظ این بازار، توجه به تولید و ارائه محصولات جدید داشته باشد و با ایجاد تنوع محصول به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

وی افزود: البته خودرو تیبا یا طیبه در عراق نیز جای خود را در این بازار باز کرده ولی سایپا باید در کلاس های دیگر نیز خودرو وارد این بازار کند چراکه پتانسیل بازار عراق جهت عرضه خودروهای جدید و متنوع ایرانی بسیار بالاست.

رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به فضای مناسب جهت فعالیت اقتصادی در بازار عراق گفت: رویکرد مردم عراق به کالاهای ایرانی بسیار مثبت و مناسب است  و در این کشور کالاهای سعودی و حتی ترکیه ای به دلیل مواضع آنها در مسایل سیاسی عراق و حضور نیروهای داعش در تحریم می باشد و لذا هوشمندانه ترین کار حضور پررنگ تر و قدرتمند تر در این بازار با عرضه محصولات متنوع است که خوشبختانه این موضوع توسط سایپا با حضور در نمایشگاه بغداد به خوبی بررسی و تدبیر شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر