2

هدف بهائیان از رقص و پایکوبی در محرم چیست

  • کد خبر : 146142
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

یک رهایافته از تشکیلات بهائیت گفت: بهائی‌ها تاریخ تولد رهبرانشان را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم تعریف کرده و هر ساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند

فاطمه محبتی یکی از اعضای رهایافته از تشکیلات بهائیت در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بهاییت دین نیست، بلکه یک فرقه است، بیان کرد: افراد تحت پوشش این فرقه از خود اختیار و اراده‌ای ندارند و تمام فعالیت‌های آن‌‌‌ها تحت نظر تشکیلاتی است که ادعای آزادی تفکر و بیان است.

وی به اهداف این تشکیلات اشاره کرد و افزود: بهائیت فرقه‌ای است که هدف آن از بین بردن دین مبین اسلام است و این فرقه ضاله که از طریق تشکیلات اسرائیل حمایت و پشتیبانی می‌شود، برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زند.

محبتی بیان داشت: تقسیم‌بندی ایام سال و روز بدون قانون خاصی یکی از حربه‌های آنان است،‌ به گونه‌ای که تاریخ تولد علی محمد باب و حسین علی نوری را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم تعریف کرده و هر ساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعضای فرقه بهائیت برای بی‌اهمیت جلوه دادن عزاداری امام حسین(ع) از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، ابراز داشت: تشکیلات بهاییت به دختران جوان این دستور را می‌دهند که با آرایش زننده و پوشش غیر اسلامی وارد هیأت‌ها و محافل عزاداری امام حسین(ع) شوند تا با این اقدامات قداست مراسم حسینی را از بین برده و هتک حرمت کنند.

این رهایافته از تشکیلات بهائیت یادآور شد: جریانات وابسته به این تشکیلات در اغتشاشات سال ۸۸ حضوری پر رنگ داشته و در روز عاشورا به خیابان‌ها آمده و به رقص و پایکوبی پرداخته و بعضی از هیأت‌ها را به آتش کشیده و از این رو تعدادی از این افراد توسط ماموران نیروی امنیتی دستگیر شده و روانه زندان شدند که طبق اعترافات افراد دستگیر شده این دستور از بیت‌العدل گرفته شده بود.

وی به کلاس‌های گلشن توحید با محوریت دروس اخلاقی اشاره کرد و ادامه داد: تعالیم و آموزش‌های این کلاس مبتنی بر پرستش بهاء و ایجاد ترس و وحشت در صورت سرپیچی از آن است و سعی دارند از سن سه سالگی و با ورود اجباری کودکان خانواده‌های بهائی به مهدکودک‌های خاص این فرقه، این طرح را اجرا کرده و به هدف پلید خود برسند.

محبتی با بیان اینکه اعضای این تشکیلات با مطرح کردن مطالبی مانند عدم آزادی بیان و تساوی حقوق زن و مرد سعی در خدشه وارد کردن به اسلام دارند، اظهار داشت: افراد آموزش دیده برای ایجاد تشویش اذهان عمومی وارد فضاهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… می‌شوند تا به شیوه مدیریت شده مردم را جذب بهائیت کنند.

وی افزود: تشکیلات در ابتدا برای جذب افرادی که از فرقه جدا شده‌اند با ترفند محبت و سازش وارد شده و با وعده‌های دروغین سعی در بازگرداندن فرد دارند، در صورت عدم بازگشت فرد به تشکیلات به آزار و اذیت و تهدید او می پردازند.

این رهایافته از تشکیلات بهائیت به خشونت رفتاری و اخلاقی از سوی خانواده و تشکیلات اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که خانواده‌ام از مسلمان شدنم مطلع شدند، مرا از ارث محروم کردند و برادرم به دستور تشکیلات برای از بین بردنم اقدام به اسیدپاشی کرد، اما موفق به انجام این عمل نشد و تنها به چشمانم آسیب وارد شد.

وی ادامه داد: از اعضای ۹ نفره بیت‌العدل چهار نفر ایرانی و پنج نفر دیگر از کشورهای دیگری هستند که همگی مستقیم و غیرمستقیم به دستگاه‌ها و سرویس‌های جاسوسی آمریکایی و اروپایی مرتبط هستند.

محبتی در پایان بر فروپاشی این تشکیلات اشاره کرد و گفت: امروز اسرائیل در مرز فروپاشی و نابودی است، قطعاً با متلاشی شدن اسراییل این تشکیلات نابود خواهد شد، پس فرزندان بهائیت از فرصت باقی مانده استفاده کرده و به آغوش اسلام حقیقی بازگردند تا بیش از این دچار خسران دنیوی و اخروی نشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146142

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر