1

همبازی شدن مجری تلویزیون با قریبیان +تصویر

  • کد خبر : 146167
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

مسعود فروتن کارگردان با سابقه تلویزیون و تئاتر به عنوان بازیگر به فیلم «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان پیوست و این نخستین حضور او در سینمای ایران به عنوان بازیگر است.

مسعود فروتن چهره نام آشنایی برای اهالی سینما و تئاتر است و او برای اولین بار می‌خواهد در سینما نقشی را به عنوان بازیگر ایفا کند. فروتن از نسل اول فارغ التحصیلان در رشته کارگردانی تلویزیونی است و سال ها در این حیطه به فعالیت پراخته است.

او به تازگی به عنوان بازیگر، قرارداد حضورش در فیلم «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان را با فرامرز قریبیان بازیگر سینما و تهیه کننده این فیلم منعقد کرده است و فیلم «۳۶۰ درجه» اولین حضور او در سینمای ایران محسوب می شود. فروتن در این فیلم یکی از نقش های کلیدی و اصلی فیلم را ایفا می کند و بازی او درفیلم «۳۶۰ درجه» طی روزهای گذشته آغاز شده و این کارگردان صاحب نام سینما، تلویزیون، تئاتر به تازگی مقابل دوربین کوهیار کلاری رفته است.
فیلمبرداری فیلم «۳۶۰ درجه» در لوکیشینی واقع در بوستان ولایت تهران ادامه دارد و تا کنون میلاد کی مرام، بهاره رهنما، امیر آقایی و بابک کریمی جلوی دوربین رفتند و در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

مسعود فروتن

«۳۶۰ درجه» در تاریخ ۲۵ مهرماه سال جاری در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن کماکان ادامه دارد. این فیلم نخستین فیلم سام قریبیان در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن برعهده فرامرز قریبیان بازیگر صاحب نام سینما و کارگردان باسابقه سینمای ایران است.
فیلم «۳۶۰درجه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و اولین فیلم بلند سام قریبیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان.
بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، مسعود فروتن، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، میلاد کی مرام، علیرضا محمدی، حامد مدرس.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146167

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر