1

پیوستن دختر ۱۷ ساله ی یهودی به گروهک داعش +تصویر

  • کد خبر : 146212
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

مقامات غربی طی دو سال اخیر با پدیده ملحق شدن شهروندان اروپایی به صف گروه های تروریستی در سوریه و عراق مواجه شده اند که این امر به بحران برای اروپا تبدیل شده است.

روزنامه لبنانی الدیار نوشت:
«رسانه های اسرائیل در روزهای گذشته گزارشاتی از یک دختر جوان یهودی که تابعیت فرانسوی دارد پخش کرد که اخیرا به گروهک داعش ملحق شد. مقامات امنیتی فرانسه ۱۰۰ زن و دختر فرانسوی که تابعیت این کشور را یدک می کشند در میان تروریست های داعش شناسایی کرده اند. از میان این دختران “ساره” ۱۷ ساله شناسایی شده است که حدود یک ماه است به گروهک داعش ملحق شده است.

این دختر جوان در چند نقطه از مناطقی که از طریق آنها به سوریه سفر کرده است، به وسیله دوربین ها رصد شده و چندین بار ظاهر خود را با پوشیدن لباس های متفاوت تغییر داده است. او با پوشیدن نقاب و روسری توانست خود را به مرزهای ترکیه و از آنجا به سوریه سفر کند. ساره بعد از شستشوی مغزی توسط رهبران فکری داعش تصمیم گرفته است تا علیه پدر و مادر خود که در یک مرکز تجاری در وسط پاریس مشغول به کار هستند عملیات تروریستی انجام دهد.

یهودی هایی که از سفر به سرزمین های اشغالی و پذیرش سلطه اسرائیل خودداری می کنند، نگرانی هایی برای اسرائیل به وجود آورده اند. این مسئله باعث شده تا مقامات اسرائیل به نیروهای امنیتی خود هشدار دهند که خطر عملیات تروریستی از سوی یهودی ها و افرادی که به نوعی دشمنی با اسرائیل را در ذهن دارند و به داعش ملحق شده اند را جدی بگیرند؛ چرا که  آنها دوره های آموزش نظامی و عملیات خرابکارانه را گذرانده اند و از طریق مرزهای اسرائیل با سوریه به عملیات تروریستی در مناطق یهودی نشین اقدام خواهند کرد.

طی چند ماه اخیر ده ها تن از دختران و زنان غربی به ترکیه سفر کرده و از آنجا به سوریه رفته اند تا به گروهک “داعش” بپیوندند. مقامات غربی  طی دو سال اخیر با پدیده ملحق شدن شهروندان اروپایی به صف گروه های تروریستی در سوریه و عراق مواجه شده اند که این امر به بحران برای اروپا تبدیل شده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146212

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر