2

خادم: سیاسی باید پاسخگوی سفرش به مادرید باشد

  • کد خبر : 146366
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

این مساله را هم بهتر است خود سیاسی جواب بدهد ولی در کل من اطلاعی از این مساله ندارم. فکر می‌کنم این مسائل در حد شایعه‌های رسانه‌ای است و بعید است چنین چیزی صحت داشته است.

معاون پارلمانی وزارت ورزش در مورد اینکه گفته می‌شود سیاسی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس زمانی که برای مذاکره با رئال مادرید به اسپانیا سفر کرده بود، از فعالیت جهانشاهی خبر داشته به «نسیم» ‌ گفت: این مساله‌ای نیست که به من مربوط شود و باید از خودش سوال کنید. او مدارکی را را تهیه کرده تا در صورت لزوم به مراجع قانونی ارائه کند. من این موضوع را نشنیده بودم ولی به هر حال فکر می‌کنم او باید در مورد سفرش به مادرید پاسخگو باشد و به وقتش حتما این کار را می‌کند.
او ادامه داد: البته این را من باید بگویم که سیاسی زمانی که این حرف و حدیث‌ها درست شد مدراک سفرش به مادرید را به ما ارائه داد و در آن مستنداتی بود که به نظر می‌رسید راست می‌گوید و هیچ اطلاعی از فعالیت‌های جهانشاهی نداشته است. البته من مرجع تصمیم گیرنده نیستم و اساسا موضوع بازی دوستانه پرسپولیس برابر رئال یک مساله درون باشگاهی است و به وزارت ورزش ربط پیدا نمی‌کند.
خادم در مورد شایعاتی که در مورد کمک مالی سیاسی به باشگاه استقلال مطرح شده است هم گفت: این مساله را هم بهتر است خود سیاسی جواب بدهد ولی در کل من اطلاعی از این مساله ندارم. فکر می‌کنم این مسائل در حد شایعه‌های رسانه‌ای است و بعید است چنین چیزی صحت داشته است. اسپانسر استقلال به خوبی به تعهداتش عمل می‌کند و دلیلی ندارد که سیاسی به استقلال کمک مالی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146366

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر