2

وزیر ورزش از نمایندگان مجلس دو هفته فرصت خواست

  • کد خبر : 147109
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۴۰

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان برای ارائه اطلاعات در مورد سوالات نمایندگان ۲ هفته زمان خواست.

 حجت‌الاسلام علی طاهری در مورد حضور روز دوشنبه وزیر ورزش و جوانان در جلسه پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس اظهار داشت: سؤالات از وزیر ورزش و جوانان توسط ۶ نفر از همکاران ما در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که علی ایرانپور نماینده مبارکه و محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا از سؤال خود انصراف دادند.

وی افزود: مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، غلامحسین شیری نماینده هشترود و موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد ۴ نماینده دیگر بودند که سؤالات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در مورد یک سؤال نماینده پرسشگر قانع شد و در مورد سایر سؤالات مطرح شده وزیر ورزش و جوانان به همراه همکارانشان در وزارت ۲ هفته مهلت خواستند تا اطلاعات بیشتر مورد نظر را برای ارائه به این ۴ نماینده آماده کنند. با این شرایط هیچ سؤالی از جلسه امروز به صحن علنی مجلس ارجاع نشد.

طاهری در مورد جزئیات سوالات مطرح شده از وزیر ورزش و جوانان به تسنیم گفت: عملکرد وزارت در حوزه جوانان، عزل و نصب‌های برخی فدراسیون‌های ورزشی، عملکرد وزارت در مورد ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان، واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، هزینه‌های جاری فوتبال نسبت به سایر رشته‌های ورزشی، ورزش همگانی و بانوان و همچنین برخی موارد مرتبط با حوزه منطقه‌ای و استانی نمایندگان، سؤالاتی بود که امروز از سوی این ۴ نماینده در دیدار با وزیر ورزش طرح شد.

وی در مورد اینکه مدتی است بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، تاکید کرد: فضای جلسه امروز به شکلی بود که احساس نشد تمایلی برای استیضاح وجود دارد و تصور می‌کنم با ارائه اطلاعات وزارت ورزش سؤالات برطرف شود. بحث استیضاح در کمیسیون‌ها مطرح نخواهد شد و اگر گروه دیگری از نمایندگان به دنبال این موضوع باشند در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر