2

اقدام غیر اخلاقی استاد شطرنج با شاگردانش

  • کد خبر : 147170
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

متهم در بازجویی‌های ماموران به ارسال تصاویر غیراخلاقی به ایمیل شاکیان اعتراف کرد

استاد شطرنج که برای تدریس خصوصی شطرنج به منزل شاگردانش می‌رفت پس از جلب اعتماد آنها و دریافت ایمیلشان، با ارسال تصاویر غیراخلاقی سعی در برقراری ارتباط دوستانه و اخاذی از آنها را داشت که توسط پلیس فتای البرز شناسایی و دستگیر شد.

در پی شکایت پدر خانواده‌ای به پلیس فتای کرج مبنی بر ارسال تصاویر غیراخلاقی توسط فردی ناشناس بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت. ماموران در تحقیقات خود با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی فرد ارسال‌کننده ایمیل‌های غیراخلاقی شدند و او را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های ماموران به ارسال تصاویر غیراخلاقی به ایمیل شاکیان اعتراف کرد و گفت: نزدیک به یک‌سال پیش در یکی از آموزشگاه‌های شطرنج در استان البرز مشغول به کار شدم تا اینکه به‌دلیل مهارت در این رشته شاگردان زیادی برای ثبت‌نام به من مراجعه می‌کردند. چندنفر از آنها دخترانی بودند که بنا به پیشنهاد آنها به منزلشان می‌رفتم و به‌صورت خصوصی شطرنج تدریس می‌کردم.

بعد از مدتی اعتماد شاگردان و خانواده آنها را جلب کردم و نشانی ایمیل آنها را به بهانه ارسال موضوعات علمی با محتوای شطرنج گرفتم و از آن پس برای برقراری رابطه با آنها تصاویر غیراخلاقی ارسال و از آنان اخاذی نیز می‌کردم. سرهنگ «یزدان نیکنام» رییس پلیس فتای استان البرز ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست به افراد غریبه اعتماد نکنند و به هیچ عنوان افرادی را که شناخت کافی از آنها ندارند تحت عنوان تدریس خصوصی به منزل راه ندهند.

منبع: شرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147170

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر