2

مایلی کهن آزاد شد، وزیر ورزش شکایتش را از علی دایی پس گرفت

  • کد خبر : 147380
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

در پی رضایت علی دایی و آزادی محمد مایلی کهن از زندان، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان شکایتش از علی دایی را پس گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان، محمود گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال اظهار کرد: دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود، در سایر عرصه هم ورزش رشد خواهد کرد.

در این نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی، و حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش و جوانان نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت‌ها برای حفظ ارزش‌ها و احترام جامعه ورزش شدند.

گودرزی نیز با تایید نظر آن‌ها خاطر نشان کرد: خودم از خانوده ورزش هستم و هیچ‌وقت راضی نمی‌شوم که ذره‌ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه‌ای وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان افزود: به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند. دکتر گودرزی گفت: نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم‌ها و چارچوب‌های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است.

وی اضافه کرد: من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی‌های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر