2

تولید سال۹۲ ایران خودرو در کمتر از هشت ماه شکسته شد

  • کد خبر : 147706
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در زنجیره تامین، این گروه صنعتی از اول امسال تا ۲۱ آبان ماه،بیش از ۳۶۵ هزار دستگاه سواری و وانت تولید کرده که برابر با کل تولید سال گذشته این گروه است.

مهندس هاشم یکه زارع با بیان این مطلب گفت: این میزان تولید نشان دهنده ۹۵ درصد رشد نسبت به تولید همین دوره زمانی در سال گذشته و دو درصد رشد نسبت به برنامه تولید مصوب است.

به گزارش افق /وی با اشاره به بیشترین سهم محصولات در سبد تولید ایران خودرو تصریح کرد: بیشترین سهم تولید مربوط به پارس با ۹۰ هزار دستگاه و ۴۰۵ با ۷۰ هزار دستگاه بوده است که به ترتیب ۲۴ درصد و ۱۹ درصد از مجموع تولید ایران خودرو را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: سهم رانا از سبد تولیدات ۲۳۰ روز امسال نزدیک به پنج درصد بوده و همچنین از ابتدای سال جاری تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ دستگاه دنا نیز تولید شده است.

یکه زارع با اشاره به سهم تندر ۹۰ در تولید ایران خودرو یادآور شد: تندر که دو درصد ازمجموع تولید ایران خودرو از اول امسال تا ۲۱ آبان را در بر دارد، نسبت به تولید همین دوره در سال گذشته، ۱۳۰ درصد رشد نشان می دهد و در ادامه سال، این میزان رشد بیشتر هم خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا ۲۱ آبان ماه ۵۶ هزار دستگاه وانت باردو تولید شده که این میزان ۱۵ درصد مجموع تولید را در بر دارد. همچنین در این دوره ۱۷ درصد سبد تولید به هر یک از خودروهای سمند و ۲۰۶ تعلق دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147706

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر