1

بازداشت عوامل اغتشاش در بیمارستان اردبیل

  • کد خبر : 147756
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل اغتشاش و ناامنی در بیمارستان فاطمی اردبیل خبر داد.

خبرگزاری فارس: سردار ابراهیم کریم‌خانی در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد:‌ با تلاش و پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی ۱۱ نفر از عوامل ناامنی در بیمارستان فاطمی اردبیل دستگیر شدند تا با تحویل به مراجع قضایی این افراد به سزای اعمالشان برسند.

وی تصریح کرد: دو روز پیش بر اثر درگیری دو جوان در یکی از محلات اردبیل یکی از طرفین با چاقو مصدوم شده و راهی بیمارستان می‌شود که ابتدا در بیمارستان سبلان سپس فاطمی این فرد را مورد مداوا قرار می‌دهند اما طرفین دعوا به مرکز بیمارستانی هجوم آورده و اقدام به ایجاد اغتشاش در بیمارستان فاطمی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ‌به محض اطلاع از موضوع و جراحات وارده به مأمور انتظامات و مأمور نیروی انتظامی، پلیس در محل حاضر شده و این افراد به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند.

کریم‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این افراد شرور که با چوب، چماق و چاقو به بیمارستان حمله‌ور شده بودند با ایجاد رعب و وحشت و مصدوم کردن دو نفر از سوی پلیس امنیت عمومی مورد پیگیری قرار گرفتند که در همان لحظات اولیه دو نفر از آنها دستگیر شدند.

وی بیان کرد:‌ با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدیم همه عوامل دخیل در این ناامنی را دستگیر و بازداشت کنیم تا دیگر به چنین اقدام ناامنی و بی‌نظمی دست نزنند.

کریم‌خانی در ادامه اضافه کرد: ما از مردم استان اردبیل انتظار داریم با توجه به آمار بالای نزاع و درگیری در این استان در صورت بروز مشکلات برای رفع مرافعه خود به جای زد و خورد با مراجعه به مراجع قانونی خواسته و مطالبات خود را مطرح کنند تا بدون دعوا و درگیری و یا مصدوم و کشته مطالبات برآورده شده و به خواسته‌های طرفین توجه شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم دیگر شاهد چنین رویدادهای ناگواری نباشیم و زمینه برای صلح، آشتی و امنیت پایدار بیشتر برقرار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147756

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر