1

الگوبرداری از مدل های لیزینگ بازارهای جهانی به شرط حمایت مسئولان

  • کد خبر : 147762
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

مدیر عامل رایان سایپا صنعت لیزینگ خودرو را عاملی برای ایجاد رفاه، توسعه و اشتغال کشورها دانست.

مدیر عامل رایان سایپا در بازدید از نمایشگاه توانمندی های ایران در باکو در مصاحبه با خبرنگار سایپا نیوز گفت: آنچه در بازار آذربایجان مشهود است توان رقابتی خودروهای سایپا در تقابل با خودروهای چینی و خودروهای وارداتی سایر کشور ها به جمهوری آذربایجان می باشد.

وی با اشاره به نقش بانکها در فروش خودرو در تمام جهان گفت: در کشور آذربایجان نیز هم اکنون بانکها در لیزینگ خودرو بسیار تاثیرگذارند و نقش اساسی دارند به نحوی که بیش از ۷۰ درصد فروش خودروها در چارچوب فروش های لیزینگی و اعتباری صورت می پذیرد.

مدیر عامل رایان سایپا خاطر نشان کرد: مسئولین کشور باید به این نکته توجهی خاص داشته باشند که خودروهای داخلی هم اکنون در کشورهای دیگر با قیمت بیشتر از ایران به فروش می رود و قابلیت رقابت در بازار آزاد را دارند لذا شرایط و سازو کارهای مناسب جهت دستیابی به بازارهای جدید صادراتی را فراهم نمایند.

وی افزود: صنعت خودروسازی ارز آوری بالایی دارد و باید حمایت های بیشتری از آن صورت پذیرد.

کاغذگران از گزارش های نادرستی که به مردم داده می شود انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در داخل کشور گزارش های نادرستی از فروش خودرو در خارج از کشور ارائه می شود و خودروسازان متهم به ارزان فروشی هستند در صورتی که به هیچ وجه این چنین نیست و تهمت ارزان فروشی به خودروسازان توسط رسانه های مخالف صنعت داخلی می باشد و تلاش های انجام شده در بازارهای بین المللی را زیر سئوال می برد.

وی با اشاره به قیمت ۳۰ میلیون تومانی تیبا در کشور آذربایجان بیان داشت: مردم کشور آذربایجان در حالی خودرو انتخابی شان را از محصولات گروه سایپا برمی گزینند که چینی ها در بازار این کشور به دمپینگ و ارزان فروختن بیش از حد محصولات خود روی آورده اند .

کاغذگران خاطرنشان کرد: صنعت لیزینگ خودرو برای مردم ایران علاوه بر ایجاد رفاه، توسعه و اشتغال را به همراه دارد و بهترین ابزار دولتها جهت خروج از شرایط رکودی، تورمی می باشد زیرا شما تقاضایی را فعال نموده اید که از محل منابع آتی نقدینگی بازپرداخت می گردد، لذا هیچگونه اثر تورمی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر