1

آبادگران قم برای اعاده حیثیت به مصاف اسطوره تهران می‌رود

  • کد خبر : 147960
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

نماینده فوتبال استان قم در تلاش برای دفاع از حیثیت خود در مسابقات این فصل لیگ آزادگان امروز برابر تیم پارسیان اسطوره تهران صف‌آرایی می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وضعیت تیم فوتبال آبادگران قم در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان به هیچ وجه مناسب نیست و این تیم با هدف حفظ اعتبار و شأن فوتبال قم امروز در تلاش برای کسب نخستین پیروزی و همچنین به دنبال جدایی از قعر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آزادگان برابر تیم پارسیان اسطوره تهران قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال آبادگران قم در حال حاضر ضعیف‌ترین تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات این فصل لیگ آزادگان است که از هفت بازی خود در هشت هفته سپری شده از این بازی‌ها تنها یک امتیاز در کارنامه دارد و دیگر امیدی به صعود و جدایی از قعر جدول برای این تیم نیست.

تیم فوتبال آبادگران قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت در هفتمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان نرفت، اما این تیم در دیدار خانگی هفته هشتم که میزبان تیم مهیامحراب سوادکوه بود با یک گل شکست خورد تا وضعیت بدتری نسبت به قبل در جدول داشته باشد.

امسال که تیم فوتبال آبادگران به عنوان نماینده قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار گرفته است و در این گروه با ۱۰ تیم دیگر برای راهیابی به مرحله بعدی جام آزادگان رقابت می‌کند، این تیم هیچ شانسی برای صعود ندارد اما حریف هفته نهم آبادگران یعنی تیم پارسیان اسطوره تهران در مکان سوم جدول شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد دارد.

بر اساس برنامه‌ سازمان لیگ آزادگان دیدارهای هفته هشتم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز بیست و پنجم آبان‌ماه به انجام رسید و امروز نیز تیم آبادگران قم در جدال با نماینده تهران کار سختی پیش‌رو دارد.

آبادگران قم امروز شنبه اول آذرماه و در هفته نهم باید در تهران به مصاف تیم پارسیان اسطوره تهران برود تا بدین ترتیب بازی‌های این تیم در مرحله مقدماتی به پایان برسد هر چند ناکامی‌ فوتبال قم در لیگ دسته سوم جام آزادگان بعد از یک دهه بار دیگر ادامه پیدا می‌کند.

در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تا پایان هفته هفتم هم‌اکنون تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب ۱۷ امتیاز در صدر ایستاده است و تیم فوتبال مهیامحراب سوادکوه با کسب ۱۶ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

همچنین تیم‌های فوتبال پارسیان اسطوره تهران با ۱۵ امتیاز و استقلال قائمشهر با ۱۴ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند و تیم پارس‌گستر البرز با ۱۲ امتیاز پنجم است، تیم شهدای نیروی هوایی تهران با ۹ امتیاز در مکان ششم،‌ تیم‌های آبیک قزوین، استقلال‌ نوین قزوین و شهرداری بهشهر همگی با ۸ امتیاز در مکان هفتم، هشتم و نهم هستند و تیم فرید کرج با سه امتیاز در جایگاه دهم و تیم آبادگران قم با یک امتیاز در مکان یازدهم سقوط کننده‌های احتمالی به دست پائین‌تر هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر