1

تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

  • کد خبر : 148073
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم ۵٫۵ لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

تیونر آلمانی، IMSA دست روی کوپه لوکس و اسپرت مرسدس یعنی S63 AMG و در عین توجه به ظرافت و زیبایی آن، بدون تغییراتی رادیکال در بدنه، قوای درونی و توانایی‌های این خودرو را ارتقایی چشمگیر داده است.

 تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

نسخه ای که IMSA انتخاب کرده، کوپه ای با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ ۴MATIC می‌باشد. در طراحی بیرونی چرخ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی بسیار سبک‌وزن با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۹۵/۳۰ در عقب جایگزین چرخ‌های استاندارد شده‌اند. این شرکت هنوز کیت آئرودینامیکی خاصی برای این خودرو تدارک ندیده است اما برای این منظور برنامه ای در آینده دارد.

 تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

اما رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم ۵٫۵ لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

 تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

این تغییرات در زیر کاپوت کشیده این خودرو باعث گردیده تا نیروی تولیدی آن از ۵۸۵ اسب بخار به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از ۹۰۰ نیوتن متر به ۱۰۸۰ نیوتن متر برسد. این ارقام حیرت‌انگیز، چیزی از خودروهای سوپر اسپرت کم ندارند.

صبحانه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر