1

نامه اوباما نشان از نافذ بودن رهبر معظم انقلاب است

  • کد خبر : 148102
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بر خلاف تصور برخی ها دولت سازشکار نیست و در برابر زیاده خواهی ها ایستاده است، درباره نامه ارسالی اوباما به رهبر معظم انقلاب گفت: در هفته های اخیر رییس‌جمهور آمریکا با ادعای ارسال نامه به ایشان بر نافذ بودن معظم له اذعان داشت.

اسد الله بادامچیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نائب امام زمان (عج) رهبر و پیشرو آن است، اظهار: دولتمردان ما باید بدانند مردم کشور ما هیچ کس را بر ولی فقیه ترجیح نخواهد داد، حتی اگر از لحاظ فقهی دارای درجات بالایی باشد.

دولت  در جهت آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده تلاش فراوانی کرده است

وی با اشاره به گذشت بیش از یک سال از شروع به کار دولت یازدهم بیان کرد: باید به این دولت کریمه خسته نباشید گفت، زیرا در چندین ماه گذشته برای آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است تلاش فراوانی را انجام داده است.

قائم مقام حزب موتلفه افزود: در کشورهای غیراسلامی، دولت‌ها دستاویز مسائل پشت پرده خود هستند و جوابگوی ملت نیستند، اما در دولتی که در نظام اسلامی شکل بگیرد باید در مقابل خدا، ولی فقیه و ملت پاسخگوی اعمال خود باشند؛ دولت وقتی تنفیذ ولایت فقیه را از دستان مبارک رهبری دریافت می‌کند و در برابر نمایندگان ملت سوگند یاد می‌کند باید بداند که از همان زمان به بعد مورد حمایت اقلیت و اکثریت در کشور قرار می‌گیرد و از همه مهمتر پشتیبان آن که نایب امام زمان و ولی فقیه عادل و عالم است.

وی  با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نایب امام زمان (عج) رهبر و پیشرو آن است، خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی هستند که همه دنیا به او اعتقاد دارند و حتی در هفته های اخیر نیز رییس‌جمهور آمریکا با با ادعای ارسال نامه به ایشان بر نافذ بودن معظم له اذعان داشتند.

دولت باید شکرانه حمایت رهبر معظم انقلاب را به جای آورد

بادامچیان تصریح کرد: دولتی که مورد عنایت رهبر عظیم‌الشان انقلاب است باید شکرانه این نعمت را به جای بیاورد و آنچه مدنظر معظم‌له است را در کارهای اجرایی کشور مورد تاکید قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه این فرصت عظیم، فرصتی است که مسئولان باید از آن استفاده کنند، گفت: اگر کسی این نعمت را شکر نگذارد به سرنوشت دولت‌هایی مانند دولت بازرگان و بنی‌صدر مبتلا خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: دولتمردان ما باید بدانند مردم کشور ما هیچ کس را بر ولی فقیه ترجیح نخواهد داد، حتی اگر از لحاظ فقهی دارای درجات بالایی باشد.

استفاده از افراد دخیل در فتنه ایستادن مقابل رهبری است

وی با تاکید بر اینکه استمرار و عزت و استقرار جمهوری اسلامی ایران در گرو اعتقاد رهبری است، یادآور شد: اگر رهبری فتنه را محکوم می‌کند، استفاده از افرادی در دولت که به نوعی در آن دخیل بودند، قرار گرفتن در مقابل رهبری معظم انقلاب است. این مسائلی است که دولت باید در ادامه فعالیتش مد نظر قرار دهد.

بادامچیان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به چند وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم به دلیل اشتباهات پیش آمده و استفاده از افرادی که مورد تائید نیستند، رای اعتماد نداد.

نایب رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اعتقاد بر اینکه سال گذشته سال پرچالشی برای دولت بود، گفت: مسائل منطقه در یمن، اوکراین، مسلمانان آفریقای مرکزی و داعش در سوریه و عراق از یک طرف و مطرح نمودن مسائلی مانند سازش با آمریکا از طرف دیگرمجموعه مسائلی بود که این دولت در سال گذشته با آنها دست به گریبان بود.

دولت در مذاکرات نشان داد به دنبال سازش با آمریکا نیست

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها تصور می‌کردند که دیدگاه دولت در سازش با آمریکاست، اما در روزهای اخیر شاهد هستیم که در کنار مذاکره چگونه در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کند. این مواضع همان مواضع برخاسته از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اوباما به دنبال آن است که با توافق بر تحولات داخلی آمریکا اثر بگذارد

بادامچیان با یادآوری این موضوع که باید مراقب سهم‌خواهی استکبار در مذاکرات بود، توضیح داد: مذاکرات پیش روی هم برای ایران و هم برای آمریکا بسیار سرنوشت ساز است، زیرا آمریکا نیز در برهه زمانی کنونی به دلیل شکست حزب متبوع باراک اوباما و پیروزی جمهوری خواهان به دنبال این است که با توفیق در مذاکرات هسته ای برابر ایران تحولات مذکور را متاثر سازد.

در سال اول نباید انتظار معجزه از دولت داشت

وی  با بیان اینکه در سال اول نباید انتظار معجزه از دولت داشت، گفت: اگر در ادامه انسجام درونی دولت حفظ شود و ضعف‌ها به حداقل برسد می‌توان انتظار داشت موفقیت نصیب دولت یازدهم شود و ادامه کار دولت در سال های پیش رو می بایست در تبعیت محض از رهبری سپری شود.

بر اساس فرمایشات رهبری دولت نباید در بحث های جناحی داخل شود

این نماینده مجلس هشتم با اعتقاد بر اینکه دولت بر اساس فرمایشات رهبری، دولت همه است و نباید در بحث‌های جناحی داخل شود، اذعان کرد: نیروهای مخلص و توانمند باید از هر جناحی شناسایی شوند و در راس امور قرار گیرند. دولت محترم باید خود را امانت‌دار مردم، شهدا و خداوند بداند.

دولت در برابر منتقدین سعه صدر داشته باشد

وی در ادامه توجه دولت را به سعه صدر در برابر برخی منتقدین جلب کرد و اظهار کرد: دولت باید در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشد و موضع‌گیری احساسی نکند.

نایب‌رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه افزود:‌ باید به این نکته توجه کرد که انتقادها هم با رعایت تمام موازین باید صورت گیرد. باید مردم در کشور ما بدانند انتقاد در کشورهای غیراسلامی انتقاد برای منافع غیرشخصی است. اما در حکومت اسلامی انتقاد برای رضای خدا و اهتمام امور مسلمین صورت می‌گیرد.

دولت با توجه به منویات رهبری زمینه موفقیت های بیشتر اقتصادی را فراهم آورد

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در کشور ما این است که برخی منتقدین با دید نظام‌های غرب زده انتقاد می‌کند، اما این نظام الهی است و باید طبق موازین انتقادات انجام شود.

بادامچیان ادامه داد: مسئله اقتصاد نیز از مسائلی است که دولت محترم باید با توجه به منویات رهبری راه را انتخاب کند. معظم‌له در ماه‌های اخیر بارها در مورد اقتصاد بیاناتی داشتند و راهکارهایی مانند اقتصاد مقاومتی را ارائه دادند. اگر دولت حساب شده عمل کند و به این بیانات اهتمام ورزد می‌تواند موفقیت اقتصادی را کسب کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148102

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر