1

یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حداقل دستمزد پیشنهادی کارگران برای سال ۹۴

  • کد خبر : 148208
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس٬ از بررسی نحوه احتساب حداقل دستمزد کارگران در سال ۹۴ در فراکسیون متبوعش خبر داد.

نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح جزییات جلسه صبح امروز دوشنبه(۳ آذرماه) فراکسیون کارگری مجلس٬ گفت: در جلسه امروز این فراکسیون بررسی نحوه احتساب حداقل دستمزد کارگران در سال ۹۴ در دستور کار قرار داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه در جلسه امروز فراکسیون کارگری تاکید شد که برای تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال ۹۴ وضعیت معیشتی، گرانی مسکن، حمل ونقل و کالاها نیز لحاظ شود٬ افزود: مطالبه کارگران از فراکسیون کارگری مجلس در نظر گرفتن رقمی در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای دستمزد سال ۹۴ با توجه به شرایط اقتصادی کشور بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری حضور نمایندگانی از دولت و همچنین رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه امروز فراکسیون کارگری مجلس، تصریح کرد: نمایندگان کارگران حاضر در این جلسه خواستار افزایش حداقل حقوق کارگران برای سال آینده بودند.

وی با  تاکید بر اینکه فراکسیون کارگری خواهان درنظر گرفتن دستمزدی در شان کارگران برای سال ۹۴ است٬ گفت: فراکسیون به این نتیجه رسید که برای افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۴ به کارفرمایان فشار وارد نکرده و از دولت بخواهد با تکمیل حلقه‌های حمایتی خود چون ارایه سبد کالا، کارگران را در شرایط اقتصادی کنونی کشور یاری کند.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی٬ همچنین از بررسی برخی از مواد قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در جلسه امروز فراکسیون خبر داد و گفت: مواردی که در این قانون مربوط به کارگران٬ دستمزد و حقوقشان بود را در جلسه مورد بررسی قرار دادیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148208

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر