1

این پیرزن تنها ۱۱ سال سن دارد+تصاویر

  • کد خبر : 148252
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

این پیرزن تنها ۱۱ سال سن دارد

“آشناتی الیوت اسمیت” دختر ۱۱ ساله ای است که هفته پیش به خاطر بیماری خود در مدرسه مورد مواخذه قرار گرفت. این دختر ۱۱ ساله که یک بیماری نادر دارد به خاطر پوشیدن کلاه گیس در نزدیکی اخراج از مدرسه بود.

باشگاه خبرنگاران: “آشناتی الیوت اسمیت” دختر ۱۱ ساله ای است که هفته پیش به خاطر بیماری خود در مدرسه مورد مواخذه قرار گرفت. این دختر ۱۱ ساله که یک بیماری نادر دارد به خاطر پوشیدن کلاه گیس در نزدیکی اخراج از مدرسه بود.

این دختر انگلیسی دچار بیماری نادر «آلوپسیا» است که باعث می شود ۸ برابر سریع تر پیر شود و پزشکان اعتقاد دارند وی تا ۱۵ سالگی بیشتر عمر نخواهد کرد. این بیماری بدن او را فرسوده کرده و چهره اش کاملا مانند پیرزن های ۸۸ ساله است.

این پیرزن تنها 11 سال سن دارد/تصاویر

این پیرزن تنها 11 سال سن دارد/تصاویر

این دختر به خاطر بیماری خود بای از کلاه گیس استفاده کند که البته در مدرسه به خاطر بنفش بودن این کلاه گیس به مشکل خورده است. مسئولین مدرسه اعتقاد دارند کلاه گیس این دختر باعث می شود تا دیگر دانش آموزان به فکر رنگ کردن موهای خود بیافتند.

این اتفاق تا حد اخراج این دختر از مدرسه هم ادامه پیدا کرده است و به گفته پزشکان معالج او از نظر روحی ضربه شدیدی به وی وارد شده است چرا که چهره او با دیگر دانش آموزان فرق دارد و برداشتن کلاه گیس باعث جدا ماندن او از دیگر دانش اموزان می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148252

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. مگر می شود در مقابل مرگ تسلیم نشد ولی چرا به این زودی قبل از درک زندگی باید مرگ را درک کنی / انصاف نیست ولی در این معادله جای برای انصاف وجود نداره

  2. سوالات و شبهات خود را در این زمینه از سایت X- shobhe.com بپرسید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر