1

آنچه که خواست ملت ایران است لغو تحریم‌ها و احترام به حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز است

  • کد خبر : 148326
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

کاظم جلالی گفت: در داخل کشور همه قدرشناس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هستند و اگر اختلافی نیز وجود داشته باشد با حمایت‌های رهبری و نظام از تیم مذاکره‌کننده همه هم‌صدا می‌شوند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات انجام شده هسته‌ای، گفت: سیاست ایران‌هراسی برخی از کشورهای منطقه و در راس آنها عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که از توافق ایران و گروه ۱+۵ نگرانند برای ما جایگاهی ندارد و موضوع مذاکرات ایران و ۱+۵ باعث شد عده‌ای چهره واقعی خود را نشان دهند.

وی افزود: آنچه که خواست ملت ایران است لغو تحریم‌ها و احترام به حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز است و یا ما بر سر همه چیز به توافق می‌رسیم و یا بر سر هیچ چیز توافق نمی‌کنیم و با توجه به اینکه نفوذ حزب آقای اوباما در آمریکا کم شده است این ابهام وجود دارد که در صورت توافق چگونه آنها می‌خواهند در صورت توافق آن را به اجرا در بیاورند.

ایسنا/ نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت خود با اشاره به موضع فراکسیون رهروان در مورد وزیر پیشنهادی علوم، گفت: جو مثبتی در مجلس در مورد ایشان وجود دارد و فراکسیون رهروان نیز از ایشان حمایت می‌کند و امیدواریم فردا ایشان رای خوبی از مجلس بگیرند و وزارت علوم وضع منسجمی پیدا کند.

جلالی در پایان با تاکید بر اینکه باید از ایجاد یک حزب جدید در کشور حمایت کرد، گفت: برخی صحبت‌ها که در مورد حزب شخصی آقای لاریجانی مطرح است نمی‌تواند درست باشد به این معنا که حزب یک حرکت دسته جمعی است که البته قرار است با محوریت دکتر لاریجانی پیش برود که باید همه از این موضوع استقبال کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148326

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر