2

سیاسی چطور آمد در هیات مدیره؟ چطور رییس هیات مدیره شد؟ و چگونه الان مدیرعامل شد؟

  • کد خبر : 148468
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با انتقاد از حمیدرضا سیاسی می‌گوید همه چیز در باشگاه پرسپولیس بر عکس رخ می‌دهد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: آنچه در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد به خاطر این است که آب سربالایی حرکت می‌کند! یعنی متاسفانه در تغییرات دولت‌ها یک گروه آدم‌های کارآمد جابه‌جا می‌شوند و گروه دیگری می‌روند و در میان این‌ها آدم‌هایی به وجود می‌آیند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند. کسی نمی‌داند چرا آمدند و چرا در این مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند. برای من جای سوال است که این آدم‌ها چطور اختیار دارند که هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.

وی افزود: به عنوان مثال سیاسی چطور آمد در هیات مدیره؟ چطور رییس هیات مدیره شد؟ و چگونه الان مدیرعامل شد؟ به این سوالات وزارت ورزش و جوانان باید پاسخ بدهد. پشت این صحنه چه رابطه‌ای وجود دارد؟ من اعتقاد دارم اگر هر کسی سر جای خودش باشد و با لابی و رانت کارها پیش نرود، اتفاقات غیرمترقبه کمتر رخ می‌دهد.

عابدینی در ادامه با بیان این که باید حضور کاشانی و کلانی در هیات مدیره باشگاه را به فال نیک گرفت، تصریح کرد: این افراد شایسته هستند و خوب است در هیات مدیره قرار بگیرند. اما به بافت پرسپولیس نگاه کنید، ببینید چه افرادی می‌توانستند در هیات مدیره باشند که جا برای امثال سیاسی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: امروز پول تصمیم می‌گیرد. هر کسی جیبش پر پول باشد هر کاری بخواهد انجام می‌دهد. فرقی هم نمی‌کند که این پول را از کجا آورده است. آیا این پول را به خاطر بضاعت مدیریتی داشته است؟ آیا ارث به او رسیده است؟ مهم نیست از چه راهی پول به دست بیاید، وقتی پول داشته باشی و از خودی‌ها باشی، به هر چه بخواهی می‌رسی.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به این که خواستار خرید این باشگاه است، اضافه کرد: مدتی است درباره خرید تیم صحبت‌هایمان را مطرح ‌کرده‌ایم. چرا کسی جواب ما را نمی‌دهد؟ مگر آقایان نگفتند که آذر ماه باشگاه را واگذار می‌کنیم، چرا واگذار نشد؟ سوال‌های زیاد دیگری در ذهن هواداران وجود دارد اما متاسفانه پیروزی در داربی موجی را می‌سازد تا خیلی‌ها که در انتظار موج‌سواری هستند، سوار این موج شوند. سوال من این است که اگر پرسپولیس در داربی شکست خورده بود، باز هم سیاسی مدیرعامل می‌شد؟ قطعا نمی‌شد. پیروزی در داربی به واسطه هنر بازیکنان و حمید درخشان و بی‌هنری استقلالی‌ها شکل گرفته است و افراد موج‌سوار می‌خواهند روی این برد بخوابند تا فاجعه زیر آن پوشانده شود.

وی همچنین گفت: اگر برند پرسپولیس به وجود آمده است به خاطر زحمت و تلاش پیشکسوتان این باشگاه است. این پیشکسوتان پرچم پرسپولیس را در آسیا بالا بردند اما حالا عده‌ای از راه رسیده‌ و می‌خواهند بر این باشگاه مدیریت کنند.

عابدینی اضافه کرد: متاسفانه در کشور ما هر چیزی را می‌شود خرید که برای ما بد است. کار من نیست که داد و ستد در لابی‌گری‌ها را برملا کنم. دستگاه‌های نظارتی باید وارد عمل شده و بررسی کنند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، گفته بود هیات مدیره و مدیرعامل جزو اموال باشگاه محسوب می‌شوند. عابدینی در واکنش به این صحبت‌ها اظهار کرد: کسی که قانون تجارت را نمی‌داند، چطور به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود؟ آقای سیاسی! شما بر چه اساسی مدیرعامل شدید؟ بر اساس قانون تجارت و یا بر اساس اساسنامه؟ بر اساس همان اساسنامه و قانون تجارت هم از کار برکنارت می‌کنند. سهامدار جدید باشگاه حق دارد درباره مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تصمیم‌گیری کند. واقعا دردآور است. این‌ها قانون تجارت و مدیریت را نمی‌دانند و بعد در باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس مدیریت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148468

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر