1

توصیه رهبر معظم انقلاب به وزیر بهداشت

  • کد خبر : 148487
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

وزیر بهداشت با اشاره به جدیدترین توصیه آیت الله خامنه‌ای درباره حوزه سلامت گفت: آخرین جمله ایشان این بود: سرکشی‌هایی که به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و باید ادامه دار باشد.

دکتر سید حسن هاشمی درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان اظهار داشت: در شب‌های محرم دقایقی خدمت ایشان بودم و آخرین جمله مقام معظم رهبری این بود که سرکشی ها به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم کار خیلی خوبی است و باید ادامه یابد.

وی درباره پیام رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در زمان بستری‌شان در یک بیمارستان دولتی عنوان کرد: امام بزرگوار هم همین کار را کردند، حتی آن زمان توصیه به آمدن پزشک از خارج از کشور شد که حضرت امام (ره) نپذیرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبیعی است که همان مسیر امام (ره) را ادامه می‌دهند.

دکتر هاشمی عنوان کرد: ایشان در بیاناتشان هنگام ترخیص، از تمام کسانی که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکی تشکر کردند و گفتند: انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند، به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند. این عبارات نشان دهنده اعتماد مقام معظم رهبری به جامعه پزشکی بود.

وزیر بهداشت بیان کرد: اگر خوب فکر کنیم، متوجه می شویم که بهترین خدمت توسط خود ایرانیان و فرزندان این سرزمین که متبحر و عالم بوده و در زمینه دانش و مهارت واقعاً کم‌نظیر هستند، ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر