1

خروج‌دوباره پالایشگاه اراک از مدار تولیدبنزین

  • کد خبر : 148506
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

پس از آنکه هفته گذشته با مشقت فراوان واحد RFCC پالایشگاه شازند اراک به مدار تولید بازگشت، بار دیگر به دلیل وجود مشکل در شیرهای کنترلی در دو روز گذشته برای بار دوم از مدار تولید خارج شد.

پس از آنکه هفته گذشته با مشقت فراوان واحد RFCC پالایشگاه شازند اراک به مدار تولید بازگشت متاسفانه این واحد به دلیل وجود مشکل در شیرهای کنترلی دو روز گذشته برای بار مجدد از مدار تولید خارج شد.

واحد RFCC پالایشگاه شازند اراک اواسط آبان ماه به دلیل عدم تعمیرات دوره ای در فصل تابستان با هدر روی کاتالیست مواجه شد، و مسئولان پالایشگاه تصمیم گرفتند این واحد که نقش موثری در تولید بنزین این پالایشگاه دارد از مدار تولید خارج شود و به همین دلیل تولید بنزین با کیفیت و با استاندارد یورو۴ در این پالایشگاه نصف شد.

پس از خروج یک هفته ای این واحد و انجام تعمیرات لازم در هنگام بازگشت مجدد به مدار تولید و در مرحله پیش راه اندازی واحد RFCC دچار حریق و برای بار مجدد از مدار تولید خارج شد.

به گزارش خبرنگار فارس انجام عملیات تعمیرات دوره ای در موعد مقرر موجب می‌شود تا پالایشگاه در فصول دیگر سال به راحتی بتواند فعالیت خود را بدون کوچکترین مشکلی انجام دهد اما مسئولان پالایشگاه شازند اراک به دلایل نامعلومی این تعمیرات را در فصل تابستان انجام ندادند که موجب شد تا این مشکلات برای پالایشگاه شازند و تولید بنزین این پالایشگاه ایجاد شود.

به گفته مسئولان پالایشگاه اراک بخش عمده ای از تولید بنزین این مجموعه برای عرضه به تهران ارسال می‌شود اما با وجود این مشکلات مشخص نیست بنزین عرضه شده در تهران از چه طریقی تامین می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148506

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر