1

خطیبی: نظمی حقوق مشاورانم را نمی‌دهد

  • کد خبر : 148531
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

سرمربی جوان تیم تراکتورسازی نحوه قضاوت داور در مسابقه تیمش مقابل پدیده را عامل اصلی شکست تیمش ارزیابی کرد.

به گزارش “ورزش سه” خطیبی که به شدت از قضاوت سید علی داور این بازی عصبانی بود در کنفرانس مطبوعاتی اعتراضاتش به داور بازی در طول مسابقه را تکرار کرد.

داور تصمیمش را عوض کرد
من داشتم فکر می‌ کردم که موقعیت های زیادی داشتیم و حتی ادینهو گل زد و اما همان اول که داور پنالتی گرفت ابتدا به سمت بازیکن حریف رفت تا کارت بدهد اما تصمیمی را عوض کرد.

بهانه نمی‌ آورم
این حرف ها بهانه نیست. در تمام تمریناتن روی ضربات چارچوب کار کردیم اما در این بازی توپ هایمان گل نشد که واقعا نشدو

جای جبران نیست
ناراحت هستم که تیم مان از جام‌حذفی کنار رفت و جای جبران نیست و در لیگ جبران می‌ کنیم. باید برای صدر ماندن تلاش کنیم و نباید تیمم وارد حاشیه شود.

خواسته هایم برآورده نشد
از فصل خواسته هایی داشتم که برآورده نشده و نمی‌ خواهم توجیه کنم. اما کاش این بازی بعد از نقل و انتقلات برگزار می‌ شد. برای این بازی دست مان خالی بود و این اتفاقات فوتبالی است و امروز روز ما نبود. اگر روزمان بود ۵ بر ۴ می‌ بردیم.

از بازی جوانمردانه ما سواستفاده می‌ کنند
من برای تیم های حریف احترام قائل هستم اما از بازی جوانمردانه ما سواستفاده می‌ کنند و من هم از این بعد بازی ها را روی این فاز می‌ برم.

عطش بازیکنان کم شده
ولی تمام این حرف ها توجیه است و فکر می‌ کنم چون خیلی تمرین چارچوب کار کردیم عطش بازیکنان برای گلزنی کم شده و باید این تمرینات را کم کنم.

گل ادینیو درست نبود
پنالتی دوم درست نبود و گل ادینیو هم آفساید نبود و درست بود. من دوست داشتم از مشکلات تیم بعد از پیروزی از مشکلات تیم صحبت کنم و به آقای نظمی گفته بودم من نمی‌ توانم یک نفری این مشکلات را حل کنم.

نظمی حقوق مشاورانم را نداده
آقای نظمی مدیر سالمی هستند و تمام تلاش شان را می‌ کنند اما من ۳ مشاور معرفی کردم اما آقای نظمی به مشاوره های من حتی حقوق هم نداده و من خجالت می‌ کشم به آنها زنگ بزنم که از آنها مشاوره بگیریم. ما در بد جایی ضربه خوردیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم و باید یک شوک مثبت به تیم وارد کنیم.

بازیکنان حرف گوش نمی‌ کنند
به بازیکنان می‌ گویم در ۱۸ قدم خطا نکنید که اگر پنالتی هم نباشد باز هم پنالتی می‌ گیرند اما گوش نمی‌ کنند.ریتم حرکتی را عوض می‌ کنیم و در نیم فصل دوم تراکتور متفاوت می‌ بینیم.

بازیکن باید به تراکتور عشق داشته باشد
احمد آل‌نعمه مصدوم است و با تیم تمرین نمی‌ کند. اگر باشگاهی او را بخواهد باید به تراکتور نامه بزند. من با مدیر برنامه هایش کاری ندارم و با خود بازیکن کار دارم.هر بازیکنی که می‌ خواهد در تراکتور بازی کند باید به پیراهن این تیم عشق داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148531

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر