1

درخشان: کسی به زور در پرسپولیس نمی ماند

  • کد خبر : 148533
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

سرمربی پرسپولیس در نشست مطبوعاتی بعد از بازی مقابل گل گهر سیرجان ۱۰ نفره شدن حریف را عامل کشیده شدن بازی به وقت اضافه ارزیابی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، درخشان که از صعود به نیمه نهایی حذفی راضی به نظر می رسید، در این باره به خبرنگاران گفت: ۱۰ نفره شدن حریف معادلات ما را به هم زد، آنها دو برابر حد معمول برای این بازی انرژی گذاشتند و فشار روی تیم ما بیشتر شد.

به گل گهر تبریک می گویم
بازی خوبی بود و تماشاگران لذت بردند. من به بازیکنان تیم میزبان و کادرفنی شان تبریک می گویم آنها خیلی خوب نمایش دادند و مقاومت خوبی در طول بازی داشتند. من دلم نمی خواست آنها ۱۰ نفره شوند چون این اتفاقی بود که معادلات تاکتیکی ما را به هم می زد.

۴ بازیکن به پرسپولیس اضافه می شوند
ما تغییراتی در تیم خواهیم داشت. ۴ بازیکن قرار است به جمع ما اضافه شوند. دو بازیکن برزیلی، یک صرب و یک بازیکن اهل ترکیه که به زودی در تمرینات ما شرکت می کنند. امیدوارم آنها بتوانند به ما کمک خوبی بدهند.

تیم را فدای یک نفر نمی کنیم
پرسپولیس بزرگتر از نفرات است. این را بارها گفته ام. من هیچ صحبتی در زمینه حرف های حقیقی و حمایت او از قلعه نویی ندارم. تیمم را فدای یک بازیکن نمی کنم اما بازیکن را فدای تیم می کنم. پرسپولیس احتیاج به بازیکنانی ندارد که حضور در این تیم را باعث افتخار خود بدانند. البته من دوست ندارم کسی از جمع ما جدا بشود چون به نیروهایم احتیاج دارم. اما کسانی که واقعا دلشان بخواهد در پرسپولیس بازی کنند.

توهین نکنید
من از هواداران همه تیم ها انتظار دارم مراقب شعارهایشان باشند. بازیکنان پرسپولیس سال ها برای این تیم و تیم ملی زحمت کشیده اند و خوب نیست که هر چه از دهانمان درمی آید به آنها بگوییم. البته سیرجانی ها میهمان نوازی خوبی داشتند اما توهین اصلا کار خوبی نیست.

خسته بودیم
ما مسافت زیادی تا کرمان طی کردیم و بعد از بازی پرفشار دربی با طراوت کمتری وارد این مسابقه شدیم با این حال فرصت های زیادی در طول ۹۰ دقیقه داشتیم و خدا را شکر می کنم که با وجود استرسی که تیم در این زمین داشت، توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم که این مساله از همه چیز برای ما مهمتر است.

داور خوب نبود
آقای محمدرضا اکبریان داور بازی خوب کار نکرد و به نظر من تحت تاثیر جو و شرایط زمین سوت زد.

دروازه بان ما خوب کار کرد
با وجود اینکه با استرس به ضربات پنالتی رفتیم اما دروازه بان ما خوب کار کرد و نتیجه را به نفع ما رقم زد. ما با فشار زیادی در این بازی مواجه شدیم اما در نهایت صعود کردیم.

با ۴ غایب در نیمه نهایی
برای من فرقی نمی کند چه تیمی در نیمه نهایی با ما بازی می کند اما پیام صادقیان، رضا حقیقی و اومانا مصدوم هستند و محسن بنگر هم محروم شد. بنابراین کار ساده ای پیش روی ما نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148533

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر