2

حجت الاسلام امیر امیرگان از سمت خود استعفا داد.

  • کد خبر : 14854
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام امیر امیرگان رئیس حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به دلیل عدم وجود برنامه کاری در مجموعه حوزه مشاوران جوان کشور و دخالت‌های جریان انحرافی در دولت بر این مجموعه از سمت خود استعفا داد. متن کامل استعفا نامه حجت الاسلام امیر امیرگان که نسخه‌های از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است: باسمه تعالی […]

حجت الاسلام امیر امیرگان رئیس حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به دلیل عدم وجود برنامه کاری در مجموعه حوزه مشاوران جوان کشور و دخالت‌های جریان انحرافی در دولت بر این مجموعه از سمت خود استعفا داد.

متن کامل استعفا نامه حجت الاسلام امیر امیرگان که نسخه‌های از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است:
باسمه تعالی
محضر محترم برادر ارجمند،جناب آقای مسجدی
قائم مقام و نماینده تام الاختیار ریاست حوزه مشاوران جوان
سلام علیکم؛
با صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان پاک و مطهرشان، احتراما به استحضار می‌رساند بعد از استعفای سرور گرانقدر، استاد عزیزم حجت الاسلام دکتر سقای بی‌ریا(زید عزه) از مشاورت رئیس‌جمهور و ریاست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، این مرکز متاسفانه حدود یک سال است که بدون سرپرست و برنامه کاری به فعالیت می‌پردازد و اینجانب نیز با توجه به عدم حضور حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا و نبود مدیریت مشخص در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و عدم برنامه کاری در مجموعه حوزه مشاوران جوان کشور و مدیریت جریانات خاص در دولت بر این مجموعه، استعفای خود را از ریاست حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت اعلام میدارم.

لازم به ذکر است اینجانب فعالیت خود را از آذر ماه سال ۸۸، با حکم حجت‌الاسلام دکتر سقای بی‌ریا شروع نموده و در تمام مدت شاگردی ایشان و فعالیت در مرکز، ولایتمداری و ساده زیستی، احترام به علما و بزرگان حوزه علمیه مبارکه و فعالیت مخلصانه و بدون حواشی را از این شخصیت متخلق، فاضل و حوزوی مشاهده نمودم.

در پایان امیدوارم عاقبت ما با توسل به اهل بیت عصمت (سلام الله علیهم) و استفاده از نعمت نظام اسلامی و ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تبعیت از رهنمودهای مراجع و علمای معظم ختم به خیر باشد و مشمول دعای مولانا امام عصر (ارواحنا فداه )باشیم.
والسلام علیکم
امیر امیرگان نیشابوری
۱/۷/۱۳۹۰

به گزارش فارس، پیش از این نیز حجج اسلام ناصر سقای بی‌ریا، علی ثمری و علی جعفری مشاور رئیس جمهور در روحانیت، دبیر هیأت عالی گزینش کل کشور و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت در اعتراض به تحرکات جریان انحرافی به انحاء مختلف از دولت دهم جدا شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر