3

استقلالی را شکست دادیم که یک مربی فنی داشت

  • کد خبر : 148557
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: چون بازی برای حیثیتی بود به همین دلیل استرس و فشار زیادی را تحمل کردم.

سعید آذری پس از برتری ذوب‌آهن در ضربات پنالتی در جام حذفی مقابل استقلال گفت: به استقلال تبریک می‌گویم که با وجود بازی سنگین مقابل پرسپولیس با جوانمردی کامل مقابل تیم ما به میدان رفت و بازی خوبی را انجام داد. ما چند سال پیش در ضربات پنالتی به استقلال باخته بودیم که فکر می‌کنم امشب توانستیم آن شکست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: از این برد بسیار خوشحالم و بیشتر از این خوشحالم که روند خوبی را طی می‌کنیم. تیم در حال تکامل است چون سخت کار کردیم و البته راه سختی هم داریم. اما استراتژی که تعریف کردیم گام به گام در حال اجرا شدن است و امروز هم دیدید که استقلالی را شکست دادیم که یک مربی فنی و فهیم با قهرمانی‌های ارزشمند دارد و از هوداران زیادی هم بهره می‌برد.
آذری گفت: از کادر فنی ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم و از هواداران نیز تشکر ویژه‌ای دارم که امروز تیم محبوب خود را حمایت کردند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار که آیا برای مسابقه پاداشی در نظر گرفته است، گفت: ذوب‌آهن در مدتی که تیم فوتبال داشته است همیشه بر اساس اهمیت بازی‌ها برای بازیکنانش پاداش‌ها را در نظر گرفته است و برای این بازی هم به طور حتم پاداشی در شأن بازیکنان خوب این تیم تعیین خواهد شد.
مدیر عامل ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا از تعویض‌های ذوب‌آهن ناراحت بود یا خیر، گفت: اینطور نیست، همه می‌دانند که در این تیم مسائل طوری تعریف شده که مسائل فنی در اختیار سرمربی تیم است چون این بازی برای من حیثیتی بود فشار و استرس زیادی را تحمل کردم.
وی افزود: یک زمان مسعود حسن‌زاده از داماش به تیم ما آمد و هواداران او را هو کردند. امروز پس از گلزنی این بازیکن برای او خوشحال شدم اما بیشتر از او برای صعود ذوب‌آهن خوشحال شدم.
آذری در پایان گفت: با وجود اینکه فوتبال را می‌فهمم و مسائل فنی زیادی را از مربیان گذشته یاد گرفته‌ام اما مدیری نیستم که در مسائل فنی تیم در کار سرمربی‌ام دخالت کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر