1

اعتراض شدید کاربران اینترنتی به عکس بهنوش بختیاری +تصویر

  • کد خبر : 148613
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

واقعا شخصیت منو اینطور دیدید که منی که به عقاید همه احترام میذارم بیام و پوشش چادر رو به سخره بگیرم؟ من مثل شما بزرگ شده خانواده مسلمون و شیعه هستم. حالا خودم این پوشش رو انتخاب کردم و براش دلایلی دارم که یکیش اینه که راحت تر فعالیت می کنم اینطوری…

چند شب پیش بهنوش بختیاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که باعث شد برخی کاربران اینستاگرام به او اهانت های زیادی بکنن و همین اتفاق باعث ناراحتی شدید بهنوش بختیاری شد و او نیز در جوابیه تندی نسبت به این توهین ها واوکنش نشان دهد. پیش از این نیز الهام چرخنده، بهاره رهنما، هانیه توسلی، بهرام رادان و برخی دیگر از هنرمندان مورد تهاجم برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته بودند. اینجا متن یادداشت بهنوش بختیاری را بخوانید:

«دوستانم وقتشه راجع به این موضوع همین جا حرف بزنیم و تمومش کنیم. واقعا شخصیت منو اینطور دیدید که منی که به عقاید همه احترام میذارم بیام و پوشش چادر رو به سخره بگیرم؟ من مثل شما بزرگ شده خانواده مسلمون و شیعه هستم. حالا خودم این پوشش رو انتخاب کردم و براش دلایلی دارم که یکیش اینه که راحت تر فعالیت می کنم اینطوری… کسانی که منو از نزدیک میشناسن می دونن که اقوام مادری من همه بسیار مذهبی و خانم ها همه چادری هستن. اما در طول این سال ها هرگز نه من، نه اونا، به هم بی احترامی نکردیم و برام عجیبه که چطور حتی به ذهنتون می رسه که من بخوام حجاب رو دست بندازم. باید فاتحه روابطو خوند. با این تفکر بدبینانه. حجاب هر کس انتخاب خودشه. اصلا مگه ما آدم بی حجاب داریم تو کشورمون؟ دلم می گیره وقتی اینقدر بی منظورم و اینطوری برداشت می شه. چند روز پیش داشتم با دوستم مژده لواسانی حرف می زدم و ایشون هم دلگیر بود که مدام در مظان اتهامه که با پوشش چادرش داره چاپلوسی می کنه. آخه ما باید چیکار کنیم که حرفی توش نباشه؟ چرا فکر می کنید با این عقاید تندرو فقط شما مسلمونید؟ من هرگز غیبت نمی کنم. سعی می کنم دروغ نگم و تهمت نزنم، انسان باشم… اینا مسلمونی نیست آیا؟ به هر حال اگر یه عده از رفتار من چنین برداشتی کردن، حتما ایراد از من بوده. و بدونید که بهنوش بختیاری به همه آدما و مسلکشون و تفکرشون احترام میذاره. دور از چاپلوسی، چون دختر بختیاری باج به کسی نمی ده که الکی بخواد تملق کنه. اما… اما… اگه برداشت دیگه از من داشتید ازتون معذرت می خوام. کاش به دلایل هم گوش بدیم و بعد قضاوت کنیم. خاله هام، عمه هام،همه فامیلم همیشه به عقاید همه احترام گذاشتن. چادرین اما کاری به کار کسی ندارن. این حرفا رو تو فضای مجازی دیدم… فقط مبهوتم… بازم معذرت اگه به کسی چیزی برخورده. فارغ از محافظه کاری به رسم انسانیت. یا علی…»

(این همان عکسی است که باعث شد کاربران اینترنتی به خاطر منتشر کردن آن، به بهنوش بختیاری اعتراضات شدیدی کنند)

اعتراض شدید کاربران اینترنتی به عکس بهنوش بختیاری+عکس

منبع: تی وی پلاس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر