1

افزایش۱۰۰% ورود گردشگران خارجی به ایران

  • کد خبر : 148623
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در مراسم ساخت هتل ۵ ستاره اصفهان ویژه گردشگران گفت: این میزان گردشگر نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر شده است.

رحمانی افزود: اصفهان با ۲۰هزار جاذبه گردشگری ، ۴ اثر ثبت شده جهانی ، ۱۰ هزار تخت اقامتی ،هزار باغ خانه  قدیمی فرهنگی و گرانمایه مذهبی ،  ظرفیت عظیمی برای جذب گردشگر دارد.

وی با بیان اینکه ۴۴ طرح میراث فرهنگی ،  صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان که کمتر از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند در حال دریافت تسهیلات بانکی هستند  افزود: ۸ طرح ملی هم با اعتباری افزون بر ۵۴۱ میلیارد ریال در برای دریافت تسهیلات به بانک ها  معرفی شدند.

آقای رحمانی با اشاره به نقش گردشگری و تاثیر آن بر توسعه اقتصادی ،  فرهنگی  و اشتغالزایی گفت:  جذب و توسعه  گردشگر خارجی ،  ساماندهی گردشگری  داخلی و خارجی  و  توسعه  فناوری اطلاعات و گردشگری  سه راهبردی استکه در حوزه گردشگری دنبال می کنیم.

وی با بیان این که راهبرد سازمان میراث فرهنگی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ،  افزایش مشارکت  و  فراخواندن سرمایه های بخش خصوصی و جلب مشارکت جوامع محلی در سرمایه آوری   و اداره  و  مدیریت آنهاست ، افزود: اقتصاد گردشگری به درون زایی توسعه و ارز آوری صنایع ملی کمک می کند.

ساخت هتل ۵ ستاره در اصفهان با سرمایه گذاری اولیه ۵۵۰  میلیارد ریالی با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آغاز  شد.

این هتل در زمینی به وسعت ۵هزار متر مربع و زیربنای ۱۴ هزار متر مربع در هفت طبقه ساخته می شود و به  ۷۰ اتاق ، ۱۷۰تخت ، رستوران ، فروشگاه های صنایع دستی و استخر و فضای باز مجهز است و تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد./ واحد مرکزی خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148623

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر