2

ایفون زنانه جدیدترین محصول اپل

  • کد خبر : 149617
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

کمپانی اپل در حال طراحی و ساخت مدل کوچک آیفون ۶ با صفحه ی نمایش ۴ اینچی است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، گفته می شود که این مدل مختص بانوان بوده و به راحتی در دستان آنها جای خواهد گرفت.  مدل مذکور، برای جایگزینی مدل آیفون ۵C که سال گذشته وارد بازار شد، طراحی و به تولید خواهد رسید.

یادآور می شود که محصولات جدید کمپانی اپل یعنی “آیفون ۶” و “آیفون ۶ پلاس” با ابعاد صفحه ی نمایش ۴،۷ و ۵،۵ اینچی، چند ماه پیش وارد بازار شدند.

زمان معرفی محصول جدید هنوز مشخص نشده است ولی در هر صورت به نظر نمی رسد که این تاریخ تا پیش از پاییز ۲۰۱۵ میلادی باشد. محصولات آتی کمپاتی اپل، ساعت های هوشمند خواهند بود و گفته می شود که در پاییز همان سال عرضه ی بازار خواهند شد.

تا به امروز به غیر از سایز صفحه ی نمایش، حرف دیگری درباره ی آیفون جدید زده نشده است. ممکن است که آیفون بانوان، مدلی جایگزین برای مدل ارزان قیمت “آیفون ۵ سی” با پوشش پلی کربنات باشد. لازم به ذکر است که تولید مدل مذکور در اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی متوقف خواهد شد.

تلفن هوشمند “آیفون ۵ سی” در سال گذشته میلادی به عنوان مدل مشابه و مقرون به صرفه ی “آیفون ۵ اس” به بازار عرضه شد. گفته می شود که این مدل نتوانست انتظارات کاربران را آنطور که باید، برآورده سازد و بیشتر کاربران خرید آیفون مدل اس را بر سی ترجیح دادند. بر اساس تحقیقات و آمار دریافتی از “Consumer Intelligence Research Partners ” با مخفف “CIRP ” در ماه ژانویه، در ۳ ماهه ی آخر سال ۲۰۱۳ میلادی، “آیفون ۵ اس” ۵۹ درصد فروش و “آیفون ۵ سی” تنها کمتر از نیمی از این مقدار یعنی ۲۷ درصد فروش را به خود اختصاص داد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149617

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر