1

مهلت ثبت نام آزمون دکترای نیمه متمرکز تا چهارشنبه تمدید شد

  • کد خبر : 149882
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون دکترای نیمه متمرکز ۹۴ تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۶ آذرماه تمدید شد.

حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکترای نیمه متمرکز ۹۴ اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام برای این آزمون که تا تاریخ ۲۳ آذرماه تعیین شده بود، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۶ آذرماه تمدید شد.

او گفت: داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام نکرده‌اند، ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق مطالب مندرج در این دفترچه در صورت واجدشرایط بودن ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام که در صفحه ۳۸ دفترچه درج شده، اقدام نموده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده، تا مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل تقاضا نامه اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اطلاعاتی که هر داوطلب باید پس از ثبت‌نام نزد خود نگه دارد، توضیح داد: هر یک از داوطلبان باید پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام علاوه بر دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تکمیل شده خود تهیه و آن را نزد خود نگه دارند.

توکلی در ادامه گفت: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام نکردند می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان که از عصر امروز یکشنبه ۲۳ آذر روی سایت قرار می‌گیرد و دارای تغییراتی است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او گفت: همچنین داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند اما اطلاعات آنها نیاز به ویرایش و اصلاح دارد، نیز می‌توانند تا تاریخ تعیین شده نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه ۲۳ آذرماه) تعداد ۱۰۰هزار و ۴۱۹ نفر نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکترای نیمه متمرکز ۹۴ اقدام نموده‌اند.

توکلی در ادامه تاکید کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در هفت گروه آزمایشی و ۲۵۰ کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.

ایسنا/او در پایان به تفاوت این آزمون و آزمون‌های سال قبل اشاره کرد و گفت: داوطلبان توجه داشته باشند، بر خلاف سال گذشته پذیرش دانشجو برای پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز از طریق این آزمون انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر برای پذیرش دانشجو در پردیس‌های خودگردان دانشگاه و موسسات آموزش عالی آموزش جداگانه‌ای برگزار نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149882

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر