1

برنامه جدید استقلال در میان بازار نقل و انتقالات

  • کد خبر : 150201
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

استقلال روزهای سختی را سپری می کند اما فرصت برای قهرمان شدن دارد ولی به نظر نمی رسد که اصلا به این خرید ها اعتقادی هم داشته باشد .

آبی های تهرانی بر این باورند که مشکل بدنسازی ندارد، اما در مجموع باید تاکید کرد که استقلال از ده بازی اخیر ۱۰ امتیاز گرفته است.
افق/مدافع، بدنساز و مربی تمرین دهنده می خواهند اما استقلال باز هم موفق نشد هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و البته همچنان بر این باور است که مشکل بدنسازی ندارد، اما در مجموع باید تاکید کرد که استقلال از ده بازی اخیر ۱۰ امتیاز گرفته و این یعنی تنها یک سوم امتیاز ها و با توجه به شکست در داربی و البته حذف از جام حذفی بدترین روزهای خود را در مقایسه باخودش در سالهای اخیر سپری می کند و البته این درحالی رقم می خورد که این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ از نظر مهره است.

با این حال نکته ای به چشم می آید و آن اینکه استقلال در میان بازار نقل و انتقالات در حال خرید مهاجم و پلی‌میکر است اما به نظر می رسد بیشتر از مهاجم مدافع لازم دارد!

در واقع تیمی که از استقلال اهواز ته جدولی چهار گل دریافت می کند مسلما از نظر خط دفاعی شرایط بدی دارد و به این ترتیب باید مدافع بخرد اما چنین خریدهایی در لیست امیر قلعه نوعی به چشم نمی خورد و این موضوع جای بحث دارد.

امیر قلعه نوعی البته به علاوه مدافع یک مربی طراح تمرین و یک بدنساز هم نیاز دارد که باید بخرد و البته بعید است که از نظر مالی بتواند چنین لیستی را به افشارزاده بدهد .

استقلال روزهای سختی را سپری می کند اما فرصت برای قهرمان شدن دارد ولی به نظر نمی رسد که اصلا به این خرید ها اعتقادی هم داشته باشد .

به هر حال لیست خرید از دید بسیاری از کارشناسان همین است که نوشتیم چون این تیم علاوه بر مدافع از نظر بدنسازی و تاکتیکی هم اشکال دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150201

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر