1

تلاش برای کسب مجوز رسمی برای برپایی گردهمایی اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه

  • کد خبر : 150250
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

مسئول مناطق شهری استان تهران جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه در حال پیگیری کسب مجوز رسمی برای برپایی گردهمایی اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه هستیم، گفت: هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی ارایه رزومه این دانشجویان مظلوم است تا همه بدانند چه نخبگانی دستخوش سیاسی بازی قرار گرفته‌اند.

عبدالله‌ طایی صفت مسئول مناطق شهری استان تهران جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگا باشگاه خبرنگاران‌، درباره تشکیل کمپین اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه گفت: نظارت و برگزاری گردهمایی کمپین اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه با مناطق شهری جمعیت است.

طایی‌صفت با بیان اینکه تعداد عضویت در کمپین اعاده حیثیت دانشجویان بورسیه به تعداد قابل توجهی رسیده است و بناست گردهمای این دانشجویان در تهران برگزار شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی ارایه رزومه این دانشجویان مظلوم است تا همه بدانند چه نخبگانی دستخوش سیاسی بازی قرار گرفته‌اند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در حال حاظر درصدد کسب مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح هستیم تا این گردهمایی با قدرت و با رعایت قانون برگزار شود.

طایی صفت همچنین خاطرنشان کرد: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی حق بهره برداری از این گردهمایی را نخواهند داشت و صرفا بیان رزومه و سوابق علمی دانشجویان و همچنین دلجویی در دستور کار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150250

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر