1

صدور دفترچه بیمه جعلی برای افغان‌ها

  • کد خبر : 150254
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

دو مرد و زن جوانی که با دایر کردن شرکتی اقدام به جعل دفترچه های بیمه خدمات درمانی و کلاهبرداری می کردند در مشهد دستگیر شدند.

دو مرد و زن جوانی که با دایر کردن شرکتی اقدام به جعل دفترچه های بیمه خدمات درمانی و کلاهبرداری می کردند در مشهد دستگیر شدند.
به گزارش پانا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر این که افرادی در منطقه گلشهر مشهد اقدام به دایر کردن شرکتی کرده و با فریب اتباع خارجی غیر مجاز برای آنان دفترچه های خدمات درمانی جعلی صادر می کنند پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.
سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی در مشهد با انجام تحقیقات میدانی ، متهمان پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کرد.
این افراد که دو مرد و زن جوان هستند تاکنون به صدور ۵۰۰ جلد دفترچه جعلی بیمه خدمات درمانی برای اتباع خارجی غیر مجاز اعتراف کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی از اعضای این باند برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از این مصاحبه به تشریح پرونده دستگیری عامل توزیع داروهای غیرمجاز در مشهد اشاره کرد و گفت: این فرد داروهای غیرمجاز را از غرب کشور و با خودروی اتوبوس مسافربری به مشهد حمل می کرد که در آخرین بار قاچاق خود قصد وارد کردن بیش از ۲۰۰ هزارقلم دارو را داشت .
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150254

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر