1

عابدینی :ممکن است فتح‌الله‌زاده را هم دعوت کنیم

  • کد خبر : 150327
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

رئیس کمیته نظارت بر اسناد مالی فدراسیون فوتبال گفت: از فردا ابهامات مالی موجود در اسناد را مطرح می‌کنیم و اسناد بررسی خواهد شد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تشکیل کمیته بررسی اسناد مالی فدراسیون فوتبال گفت: فردا ۹ صبح ما در فدراسیون فوتبال هستیم تا کارمان را آغاز کنیم. ۵، ۶ موضوع مورد ابهام را مطرح خواهیم کرد. مثلا در مورد ارز خارجی، ماموریت‌ها و … ابهامات را مطرح می‌کنیم. کار ما حسابرسی نیست بلکه ابهامات را بیان می‌کنیم تا کار حسابرسی را هم در مورد آنها ببینیم و آنچه که وزارت ورزش تایید یا رد کرده را هم خواهیم دید.

وی ادامه داد: باید ظرف سه روز این گزارش را به مجمع و رئیس فدراسیون ارائه کنیم و اگر پیشنهادهایی هم داریم آنها را بگوییم مثلا اگر خلافی از چشم کفاشیان دور مانده این تخلف را به او اعلام کنیم. اگر اشتباه مدیریتی در سیستم رخ داده آن اشتباه را اصلاح کنیم تا دیگر تکرار نشود. در هر حال هیات امنای مجمع می‌تواند از این پس به مسائل مالی ورود کند.

عابدینی در مورد اینکه هفته آینده دو روز کاری تعطیل است گفت: به هر حال ما باید کارمان را در کمترین زمان انجام دهیم و حتی اگر لازم باشد شب‌ها هم در فدراسیون بمانیم تا این گزارش هرچه سریع‌تر آماده شود. من پیشنهاد کردم که دو کارشناس حسابرسی هم استخدام شوند تا نقطه‌نظرات آنها هم در نظر بگیریم.

رئیس کمیته نظارت بر اسناد مالی گفت: اعضای کمیته عبارتند از من، بهرامی، قنبرزاده و درودگر اما ممکن است افرادی مثل فتح‌الله‌زاده و ابرقویی‌ نژاد هم به این کمیته دعوت شوند. به هر حال آنها صورت‌های مالی را تایید کردند.

وی در مورد نحوه اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها از فعالیت این کمیته گفت: ما از صبح کارمان را شروع میکنیم و هر روز از ساعت ۱۶ من در فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالات خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی خواهم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر