2

افزایش بودجه دفاعی ۹۴ در حد پرداخت حقوق کارکنان است

  • کد خبر : 150489
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بودجه دفاعی کشور در بودجه سال ۹۴ در حد پرداخت حقوق کارکنان بوده و ما امروز پایین‌ترین بودجه در بخش دفاعی را در میان کشورهای منطقه داریم.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بودجه دفاعی کشور در لایحه بودجه سال ۹۴ گفت:‌ بودجه دفاعی کشور در این لایحه همچون سایر وزارتخانه‌ها رشد چند درصدی داشته که این مقدار افزایش نیز در بخش پرداخت حقوق کارکنان هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در بودجه دفاعی سال آینده همان ۱۴ یا ۱۵ درصد افزایشی که برای پرداخت حقوق کارکنان سایر وزارتخانه‌ها در نظر گرفته شده برای بخش دفاعی کشور نیز اختصاص داده شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با توجه به نیازهای نیروهای مسلح جلسات با مقامات این نیروها اعم از ناجا، ارتش، سپاه برگزار شده و مشکلات این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و تلاش می‌شود تا در بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تا حد امکان این مشکلات مرتفع شود.

کوثری خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر با توجه به بررسی‌های به عمل آمده ایران در میان کشورهای منطقه از کمترین میزان بودجه دفاعی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر