3

تمام ظرفیت وجود آیت‌الله غیوری در خدمت به مردم بود

  • کد خبر : 150519
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت‌الله غیوری گفت: وی در عمر با برکتش تمام ظرفیت وجودیش در خدمت به مردم بود.
آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی در حاشیه مراسم یادبود آیت‌الله سید علی غیوری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان کشوری و لشکری و آحاد مردم در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با سجایای اخلاقی آیت‌الله غیوری اظهار کرد: فقدان وی برای ما خیلی سخت است، به‌ویژه برای شهرستان ری که مرحوم غیوری حدود ۵۰ سال سابقه حضور در این شهر را دارد و مسجد امام حسن عسگری (ع) را خودش ساخت و اهالی شهرری نیز نسبت به وی ارادتمند بودند.

وی گفت: مرحوم غیوری شخصیتی بود که رهبر معظم انقلاب در پیامشان فرمودند «عمر با برکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم به‌ویژه ضعفا و نیازمندان و درماندگان سپری شد.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: مرحوم غیوری در عمر ۸۴ ساله‌اش تمام ظرفیت وجودیش در خدمت به مردم بود و در این زمینه می‌توانم بگویم نمونه بود، واقعاً نمونه بود.

 محمدی‌گلپایگانی تاکید کرد: مردم مراجعات زیادی مردم به مرحوم غیوری داشتند و وی اقداماتی این‌گونه داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین افتخار مرحوم غیوری این بود فرزند عزیزش را در راه این نظام مقدس تقدیم کردند، وی فرزندش را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و در راه اسلام و انقلاب به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد: در یک کلام عاش سعیداً و مات سعیداً. خداوند وی را با اجداد طیبینش محشور کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150519

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر