1

جوابیه گروه خودروسازی سایپا به سخنان قاضی پور درباره خودروهای خارجی

  • کد خبر : 150587
  • ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

گروه خودروسازی سایپا در جوابیه ای به سخنان نماینده ارومیه در مجلس استفاده مدیران این شرکت از خودروهای بنز و بی ام و را تکذیب کرد.

سایپابه گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبر سخنرانی نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه ۲۳/۹/۹۳ در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با عنوان «نباید برای خودروی ملت ایران، آمریکا، انگلیس و ژاپن و چین تصمیم بگیرد» که به نقل از رسانه ای دیگر و با عنوان به گزارش خبرگزاری مهر منتشر شده بود، گروه خودروسازی سایپا جوابیه ای را در اختیار این خبرگزاری قرار داد که متن آن به شرح زیر است:

۱- براساس تماسی که با آقای قاضی‌پور گرفته شده، ایشان اعلام کرده‌اند که چنین سخنانی نگفته‌اند و موارد درج شده به نقل از ایشان کذب می‌باشد.

۲- مدیران شرکت سایپا خودروهای تولیدی این شرکت را سوار می‌شوند و اعلام اینکه مدیران سایپا بنز و بی‌ام‌و سوار می‌شوند کذب محض بوده و خودروهای یاد شده نه در اموال شرکت سایپا و نه در اموال شخصی مدیریت سایپا وجود ندارد.

۳- شرکت سایپا یک شرکت سهامی عام است که سهامداران آن مردم عزیز هستند و تمام تصمیمات و عملکرد این شرکت براساس منافع سهامداران می‌باشد.

۴- مدیران شرکت سایپا این حق را برای خود محفوظ می‌دانند که در صورت لزوم، این مطلب خلاف واقع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150587

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر