2

بارش برف در همه محورهای زنجان

  • کد خبر : 150712
  • ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف در محورهای زنجان، گفت: استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌های کوهستانی زنجان الزامی است.

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بارش باران و برف محورهای استان زنجان را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف وضعیت جوی غالب در اکثر محورهای استان زنجان است، تصریح کرد: رانندگان و مسافران در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف در محورهای اصلی زنجان اضافه کرد: بارش پراکنده برف در آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز مشاهده می‌شود.

این مسئول با اشاره به حضور ماموران راهداری در محورها تاکید کرد: با وجود بارش برف مشکلی در تردد در محورهای زنجان مشاهده نمی‌شود.

خوشکام با اشاره به اینکه استفاده از زنجیرچرخ در گردنه‌های کوهستانی و برف‌گیر زنجان الزامی است، خاطر نشان کرد: بارش برف گردنه «ذاکر» و «خانچای» در محور زنجان – طارم را در برگرفته است.

وی با اشاره به الزامی بودن استفاده از زنجیرچرخ در گردنه‌های «قلی کندی» و «چایرلو» افزود: با توجه به بارش برف استفاده از زنجیر چرخ در محور تهم – چورزق نیز الزامی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف در محور زنجان – بیجار و زنجان – ماهنشان مشاهده می‌شود، تاکید کرد: رانندگان زنجیرچرخ را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به بارش پراکنده برف در محور زنجان – قیدار اظهار کرد: رانندگان در هنگام عبور از گردنه «دهجلال» در این محور از زنجیر چرخ استفاده کنند.

خوشکام با اشاره به اینکه بارش برف در زنجان تا فردا ادامه دارد، اعلام کرد: ماموران راهداری در محورهای استان آماده کمک‌رسانی به مسافران و رانندگان هستند.

وی از رانندگان خواست تا پیش از سفر از وضعت محورها اطلاع پیدا کنند و اضافه کرد: رانندگان پیش از سفر می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ ۳۳۷۷۲۰۲۷ و یا شماره ۱۴۱ و همچنین ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150712

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر